14:02|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1398 - 14:38
کد خبر: 11735
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مقاومت؛ لازمه پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی است

شرایط امروز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری عرصه جنگ اقتصادی بوده و همه در کنار هم باید برای پیروزی در این عرصه مقاومت و ایستادگی کنیم.
مقاومت؛ لازمه پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های سیاسی و‌ عبادی نماز جمعه این هفته، با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام و عظمت رسالت ایشان در رستگاری انسان، اظهار کرد: برای مسلمانان افتخار و نعمتی بزرگتر از این نیست که پیرو راه و رسالت روشن نبی مکرم اسلام باشیم.

وی‌ در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان، گفت: شعبان ماه آمادگی برای لیاقت پیداکردن برای حضور در ماه مبارک رمضان است.

این مسئول با اشاره به نامگذاری روز سوم شعبان به عنوان روز پاسدار؛ خاطر نشان کرد: پوشیدن لباس پایداری در خدمت به دین و اسلام افتخار بزرگی است که شفاعت امام حسین و اجر اخروی را به همراه دارد.

قریشی همچنین به روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام‌نوروزی موضوعاتی بیان کردند که باید مورد توجه قرار گیرد و از جمله آن بیان بحث قرار گرفتن در جنگ اقتصادی در شرایط کنونی است که برخی اوقات این جنگ مهم تر از جنگ نظامی است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: ما همیشه در حال مقاومت با دشمن هستیم و‌نمیتوانیم از این رو ساده اندیشانه فکر کنیم و پیروزی در جنگ با کفار وعده حتمی الهی است و‌ نصرت خداوند همیشه شامل حال مسلمانان شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبری بیان کردند که خداوند به اندازه تلاش هر فردی کمک و‌نثرت شامل حالشان می کند و این نکته به صراحت در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در عرصه جنگ اقتصادی همه باید در کنار هم مقابل دشمن ایستادگی کنیم و با توجه به بیانات رهبری حمایت از تولید ملی تنها با پشتکار و دور شدن از تنبلی است‌.

قریشی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید ملی وقتی اتفاق می افتد که مسئولان روند حمایت از کالای داخلی را تسهیل کرده و به آن سرعت بخشند.
امام جمعه ارومیه، به گلایه های رهبری در خصوص اینکه سال گذشته مجلس آمریکا بیش از ۲۰۰ مصوبه علیه ایران به مجلس برده شد، اشاره کرد و افزود: مجلس کشور ما و نمایندگان کشور در این خصوص چند طرح و لایحه مطرح کرده اند.

قریشی تصریح کرد: مسئولان باید از اینکه رهبری در رابطه برخی کم کاری ها گلایه و شکایت کردند خجالت بکشند و کسانی که کم کاری کرده اند باید مورد تنبه قرار گیرند و البته ادارات و سازمان هایی که موفق عمل کرده‌اند باید تشویق شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید