14:33|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1398 - 13:26
کد خبر: 11734

رفتگری که طلای 300 میلیونی را به صاحبش بازگرداند

«محمدحسین جلالی» کارگر ناحیه 2 شهرداری ارومیه است که قطعه طلای پیدا شده به ارزش 300 میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند.
رفتگری که طلای 300 میلیونی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش سرویس فرهنگی باریش‌نیوز؛ در دوره زمانه‌ای که مردانگی و ادای حق‌الناس رنگ باخته است، هنوز جوانمردانی هستند که معتقدند باید حق را به صاحب حق رساند و در این میان اوضاع و شرایط خودشان نیز نمی‌تواند هیچ تغییری در منش جوانمردانه آنها قرار دهد. شاید شما هم خبرهایی مبنی برتحویل طلا و پول گمشده به صاحبانشان را در شهرهای مختلف شنیده باشید ولی این بار این جوانمردی در شهر ارومیه اتفاق افتاده است.
«محمدحسین جلالی» کارگر شهرداری ناحیه 2 شهرداری ارومیه است که هنگام نظافت شهر متوجه قطعه طلایی بر روی زمین شده و آن را تحویل اتحادیه طلافروشان کرده است. او در برابر تقدیر رئیس اتحادیه و تشکر از اقدامش گفته است «کار خاصی انجام نداده‌ام و حقی را به صاحب حقش رسانده‌ام.»
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار باریش‌نیوز اظهار کرد:روزهای پایانی سال 1397 بود که یکی از طلافروشان شهر ارومیه به اتحادیه مراجعه کرده و اعلام کرد که قطعه طلای خود به ارزش 300 میلیون ریال را گم کرده است.
«اسماعیل جنگ‌خواه» افزود: با توجه به ارزش طلای مفقود شده بر این باور بودیم که امیدی برای یافتن آن نیست ولی در 27 اسفند ماه یکی از رفتگران شهرداری به نام  محمدحسین جلالی به اتحادیه مراجعه کرده و طلای گم شده را تحویل اتحادیه داد.
وی گفت: کار این مرد در این دوره و زمانه از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار است و جای خوشحالی دارد که هنوز چنین مردانی در شهر و کشورمان یافت می‌شوند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید