20:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1398 - 09:51
کد خبر: 11721
محمد حضرت‌پور در گفت‌وگو با باریش مطرح‌کرد؛

لزوم حفظ آرامش شهروندان/آمادگی کامل و شبانه روزی خدمتگزاران شهرداری در مناطق 5 گانه و حاشیه شهر

حفظ آرامش روانی و دادن امنیت خاطر به شهروندان از وظایف شهرداری است و ما بطور جدی و با تمامی توان در خدمت همشهریان محترم هستیم.
آمادگی کامل و شبانه روزی خدمتگزاران شهرداری در مناطق 5 گانه و حاشیه شهر

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در گفت‌وگو با باریش بر حفظ آرامش روانی شهروندان تأکید و یادآور شد: حفظ آرامش روانی و دادن امنیت خاطر به شهروندان از وظایف شهرداری است و ما بطور جدی و با تمامی توان در خدمت همشهریان محترم هستیم.

وی افزود: شهرداری ارومیه با معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه خدمات رسان 24 ساعته و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و کمک رسانی به شهروندان در هر نقطه از شهر است و همانند همیشه که پیش از بارندگی ها سازمان‌های شهرداری در حالت آماده باش قرار می گیرند، امروز نیز این‌چنین است و  همانند گذشته در آماده باش کامل قرار داریم.

شهردار ارومیه گفت: شهروندان هرگونه مشکلات خود اعم از آبگرفتگی و یا نیاز به امدادرسانی از طریق ماشین آلات شهرداری را به سامانه شبانه روزی 137 می توانند اعلام کنند تا در اسرع وقت خدمتگزاران آنها در محل حاضر و نسبت به مدیریت وضعیت اقدام کنند.

حضرت پور تأکید کرد: خواهشمند است شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران، با علم بر اینکه شهرداری ارومیه و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در کنارشان هستند آرامش روانی خود و خانواده هایشان را حفظ کنند، چرا که این مهم نیز یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است و بدون آن حتی امکان مواجهه و مدیریت میدانی بلایای طبیعی وجود ندارد و سلامت روانی شهروندان در بحرانها و به ویژه افراد آسیب پذیر باید حفظ شود.

وی یادآور شد: لایروبی کانال‌های سطح شهر و حاشیه شهر ارومیه انجام شده و کانال‌های کمکی جهت انتقال سیلاب احتمالی نیز به صورت فوری احداث شد، همچنین ماشین آلات شهرداری اعم از لودر، تانکرهای پمپ دار، گریدر و سایر ماشین آلات سنگین نیز جهت مدیریت هرگونه سیلاب احتمالی در مناطق پرخطر مستقر شده و در خدمت همشهریان محترم است و در تمامی بارندگی های قبلی نیز روال همینگونه بوده است و این بار نیز با دقت، حساسیت و آماده باش کامل، بیشتر  و با تمامی توان در صحنه حاضر هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید