14:19|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1398 - 12:40
کد خبر: 11708
محمدمهدی شهریاری در گفت‌وگو با باریش:

تمامی مدیران استانی در حالت آماده باش کامل هستند

خوشبختانه تمامی مدیران استانی در آذربایجان غربی حضور داشته و در حال آماده باش کامل هستند و طی جلسه مدیریت بحران که برگزار شد، تصمیماتی جهت رفع نقاط حادثه خیز که توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شده‌اند صورت گرفت.
تمامی مدیران استانی در حالت  آماده باش هستند

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با ارسال کمک‌های مردمی از آذربایجان غربی به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی همواره خود را در کنار مردم آسیب دیده و حادثه دیده قرار می‌دهند و در جریان سیل استان گلستان در اولین روزها بسته‌های کمکی از سوی هلال احمر وهمچنین 80 تن اغذیه و البسه ارزشمند کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی با اشاره به تلاش سایر سازمان‌ها برای ارسال کمک به مناطق سیل زده تصریح کرد: از مردم آذربایجان غربی تقدیر و تشکر می‌کنم که حس نوع دوستی خود را در کشور زبان‌زد کرده و با همت خود نیاز مناطق حادثه دیده را رفع می‌کنند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی مدیران استانی در آذربایجان غربی حضور داشته و در حال آماده باش می‌باشند و طی جلسه مدیریت بحران که برگزار شد، تصمیماتی جهت رفع نقاط حادثه خیز که توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شده‌اند صورت گرفت.

شهریاری در راستای ادامه کمک به مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: 1500 بسته جیره 4 روزه غذایی به همراه ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده ارسال شده و همچنین در روزهای آینده کمک‌های جدید ارسال می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید