14:12|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1397 - 12:12
کد خبر: 11613
فرماندار نقده در گفت‌وگو با باریش:

شهرستان نقده آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای استقبال از سال جدید آماده ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی می‌باشند و در حال حاضر نیز شهرستان نقده آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.
شهرستان نقده آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

مرتضی فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص برنامه‌های استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان نقده اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای استقبال از سال جدید آماده ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی می‌باشند و در حال حاضر نیز شهرستان نقده آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.
وی افزود: مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌ها و دو مدرسه جهت اسکان مسافران ساماندهی و آماده شده‌اند و هیچ مشکلی به جهت استقرار مسافران نوروزی در شهرستان نقده وجود ندارد.
فرامرزی در ادامه به مناطق دیدنی و گردشگری شهرستان نقده نیز اشاره و افزود: مناطق گردشگری مانند« تپه حسنلو» تمامی موزه‌های موجود در شهر نقده و همچنین نقاط دیدنی مانند « یئدی گوز یا هفت چشمه» و « سلطان یعقوب» برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌باشند.
فرماندار نقده در پایان اضافه کرد: برگزاری جشن‌های نوروزی با همکاری مجموع بخش خصوصی، شهرداری و شورای شهر نیز برای ایام عید در نظر گرفته شده  تا بتوانیم  فضای شاد و با نشاطی را برای مردم و مسافران نوروزی در سفر به شهرستان نقده ایجاد کنیم.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید