14:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1397 - 09:01
کد خبر: 11503
رئیس دانشگاه ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

لزوم افزایش بودجه دانشگاه‌ها با توجه به تورم موجود

بودجه دانشگاه‌ها باید متناسب با تورمی که جامعه را فراگرفته افزایش یابد این صحیح نیست که تورم بر تمامی امور تاثیر بگذارد ولی فرقی را در بودجه دانشگاهی احساس نکنیم.
لزوم افزایش بودجه دانشگاه‌ها با توجه به تورم موجود

رحیم حب نقی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش ، در خصوص اهتمام خیران به مسائل دانشگاهی اظهار کرد: بودجه دانشگاه‌ها باید متناسب با تورمی که جامعه را فراگرفته افزایش یابد این صحیح نیست که تورم بر تمامی امور تاثیر بگذارد ولی فرقی را در بودجه دانشگاهی احساس نکنیم.

وی بیان کرد: افزایش بودجه فرقی نمی‌کند دانشگاهی باشد یا غیر دانشگاهی متناسب با تورم نیست به همین منظور در روند تصویب لایحه بودجه نمایندگان مجلس می‌توانند کمک شایانی را انجام واعتبارات لازمه را برای استان بگیرند اما کمترین تاثیرگذاری را در روند تصویب لایحه بودجه را دارند.

رئیس دانشگاه ارومیه در خصوص روند تصویب لایحه بودجه و افکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در روند تصویب لایحه بودجه بدلیل عدم تفکر ملی نمایندگان مجلس آنطور که باید اعتبارات لازم به استان تخصیص نمی‌یابد.

لزوم توجه جامعه خیرین به مسائل دانشگاهی

وی در خصوص توجه جامعه خیرین به مسائل دانشگاهی افزود: جامعه خیرینی که در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی فعالیت دارند لازم است به دانشگاه و مسائل دانشگاهی اهتمام ویژه داشته و برای پیشرفت علمی جامعه در مسائل دانشگاهی سرمایه‌گذاری کنند.


حب نقی خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند برای پیشرفت فرزندان جامعه در عرصه‌های علمی و آموزشی نذورات خیرانه خود را در زمینه دانشگاه‌ها و مسائل علمی به مصرف برسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید