06:49|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1397 - 11:05
کد خبر: 11450
فرماندار خوی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

شهرک مبل‌سازی خوی نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

شهرک مبل سازی خوی با توجه به اینکه در مرحله جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است لذتا برای تامین زیرساخت‌های اولیه از جمله برق، آب نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای ادامه فعالیت با سرمایه‌گذاران است.
شهرک مبل‌سازی خوی نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگارسرویس اقتصادی باریش، در خصوص شهرک مبل سازی خوی اظهار کرد: شهرک مبل‌سازی خوی با توجه به اینکه در مرحله جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است لذا برای تامین زیرساخت‌های اولیه از جمله برق، آب نیازمند نگاه ویژه مسئولان برای ادامه فعالیت با سرمایه‌گذاران است.

وی بیان کرد: برای فعال‌سازی بخش شهرک مبل خوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی چینی و ترک زبان با افتتاح دفاتر تجاری خود در شهرستان برای پیشبرد هر چه بهتر تجارت و اقتصاد فعالیت می‌کنند.

فرماندار خوی با اشاره به فعالیت شهرک مبل سازی خوی افزود: با فعالیت این شهرک زمینه اشتغال‌زایی نیز برای نیروهای بومی خوی فراهم می‌شود مگراینکه در زمینه‌ای نیاز به تخصص و مهارت کافی وجود داشته باشد که ممکن است از نیروهای استانی نیز برای پیشبرد کار شهرک استفاده شود.

وی ادامه داد: در بحث اشتغالزایی اولویت کاری با نیروهای خود شهرستان خوی می‌باشد  چرا که تمام جوانان این شهرستان  بنیه قوی و کارآمدی برای اشتغال دارند و فعالیت این شهرک موجب حل معضل بیکاری بخشی از جوانان شهرستان خوی می‌شود.

عابدی تصریح کرد: تمامی سرمایه‌گذارانی که در این شهرستان دفاتر خود را افتتتاح کرده‌اند در برابر خدمات دولتی که برای آن‌ها انجام می‌گیرد موظف هستند به تعهدات خود پایبند باشند و کار را بیش از پیش به جلو ببرند.

وی با اشاره به ایواوغلی خاطر نشان کرد:  در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان و در کنار آن به شهرستان خوی، رئیس جمهور با تبدیل شدن ایواوغلی به شهرک صنعتی موافت کردند چرا که اگر ایواوغلی به شهرک صنعتی تبدیل شود تاثیر به سزایی در رونق اقتصادی استان و خوی دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید