03:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 - 17:41
کد خبر: 11435
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب:

مسابقات تیراندازی در ارومیه برگزار می‌شود

یک دوره مسابقات تیراندازی یکم و دوم اسفند ماه سال جاری با همکاری شهرداری منطقه ۴ ارومیه، هیئت تیراندازی ارومیه و قرارگاه ارتش در مجتمع شهید باکری برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقات تیراندازی در ارومیه

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ سرهنگ بهرام رستم زاده رئیس هیئت تیراندازی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یک دوره مسابقات تیراندازی یکم و دوم اسفند ماه سال جاری با همکاری شهرداری منطقه ۴ ارومیه، هیئت تیراندازی ارومیه و قرارگاه ارتش در مجتمع شهید باکری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات در دو رشته تفنگ و تپانچه برای بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و در این راستا جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

رستم زاده هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا تیم‌های بانوان تشکیل شود و همچنین به دنبال آن هستیم تا از امکانات ارتش برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالن جدیدی برای تیراندازی با تفنگ و تپانچه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: احتمال می‌دهیم بالغ بر ۳۰۰ داوطلب در این مسابقات شرکت کنند.

در ادامه این نشست خبری فرخ عبدی شهردار منطقه ۴ ارومیه گفت: این سومین دوره مسابقات تیراندازی است که به مناسبت گرامیداشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت در ایام الله دهه فجر را برای خود وظیفه می‌دانیم و امیدواریم که این دوره نیز همانند دوره‌های گذشته مسابقات با کیفیت عالی و استقبال مناسب مردم برگزار شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید