16:56|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 - 10:15
کد خبر: 11417
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

50 درصد شهرک‌های صنعتی غیر فعال است

اکنون 50 درصد شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی غیرفعال است البته این آمار میانگینی از واحدهای غیرفعال است و اگر فعالیت شهرک‌ها در شهرستان‌های دیگر محاسبه شود این آمار تغییر می‌کند.
50 در صد شهرک‌های صنعتی غیر فعال است

علی عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش‌، در خصوص شهرک‌های صنعتی موجود در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در شرایط کنونی 50 درصد شهرک‌های صنعتی استان غیرفعال است، البته این آمار به طور میانگین محاسبه شده و با احتساب عدم فعالیت شهرک‌های موجود در شهرستان‌ها این آمار تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: درصد فعالیت یا عدم فعالیت در دیگر شهرستان‌های استان متفاوت است به طور مثال بیش از 60 درصد شهرک صنعتی شماره 3 غیر فعال است و در برابر این 70 درصد شهرک صنعتی میاندوآب فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در خصوص واحد‌های غیرفعال بیان کرد: 34 واحد غیرفعال در شهرک‌های صنعتی وجود دارد که با تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم با برگرداندن تعدادی از واحدها به چرخه تولید وضعیت شهرک‌ها را متحول کنیم.

وی افزود: از همه کارگزاران دولتی خواستاریم برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و استان در کنار صنعتگران و فعالان اقتصادی باشند، تا شاهد کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی موجود در جامعه و آذربایجان‌غربی باشیم.

عبدلی در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی برای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که استان دارد در سال جاری، پنج سرمایه گذار جهت سرمایه‌گذاری در استان جذب شده است و هر یک از این سرمایه‌گذاران در شهرهای مختلف استان جهت توسعه اقتصادی منطقه فعالیت می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید