16:56|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1397 - 13:46
کد خبر: 11299
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

والیبال نباید از سفره مردم ارومیه حذف شود

مردم ارومیه انتظار دارند تا همیشه تیم‌های والیبال خود را در قسمت بالایی جدول رده بندی ببینند، لذا ما نیز امیدواریم تا اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه با نظر مثبت بودجه پیشنهادی سال آینده را مصوب کنند تا با دستور شهردار تیمی در حد و اندازه‌های نام ارومیه روانه مسابقات شود.
والیبال نباید از سفره مردم ارومیه حذف شود

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در خصوص تغییر سیاست‌های باشگاه و جدایی ستاره‌ها در ابتدای فصل اظهار داشت: در اواخر خردادماه سال جاری از سوی شهردار محترم کلانشهر ارومیه ماموریتی جهت بستن تیم والیبالی با قدرت محول شد.

وی با تاکید بر اینکه مبنا و اساس مجموعه شهرداری ارومیه حضور با دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود، افزود: مقرر شده بوده تا تیم چی‌چست با بازیکنان بومی  و تیم شهرداری ارومیه نیز با هدف قهرمانی وارد مسابقات شود؛ که در این میان نیز با بازیکنانی از جمله سیدمحمد موسوی، محمدطاهر وادی، عادل غلامی و... قراردادهایی امضا شده بود اما با توجه به دستورالعمل وزارت کشور به شهرداری‌های کشور استارت انحلال طبق قوانین زده شد.

رضایی با تاکید بر اینکه مردم ارومیه با والیبال زندگی می‌کنند، تصریح کرد: تیم فعلی شهرداری ارومیه با همت محمد حضرت‌پور شهردار  کلانشهر ارومیه جهت احترام به هواداران و عاشقان والیبال ارومیه روانه مسابقات شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص برعهده گرفتن مدیریت دوباره باشگاه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: نتایج ضعیفی تا هفته ششم رقابت‌ها بدست آمده بود و همچنین با توجه به درگیری که در دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و پیام مشهد در سالن غدیر ارومیه به وجود آمد، شهردار ارومیه نسبت به تغییر شاکله باشگاه تصمیم گرفتند که در این راستا بنده دوباره به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شدم.

وی با اشاره به اینکه تغییر جاوید محسنی‌نیا تنها به دلیل کسب نتایج ضعیف بوده است، افزود: ناصر شهنازی با توجه به کارنامه و برنامه‌های خود به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شد و پس از آن نسبت به تغییر ساختاراداری باشگاه و ایجاد برنامه مناسب اقدام شد و از سوی دیگر نیز در نیم فصل چهار بازیکن جدید به تیم اضافه شد تا بر چابکی و نشاط تیم افزوده شود و اما متاسفانه به نتیجه گرایی منتهی نشد.

پیمان رضایی خاطر نشان کرد: مردم ارومیه انتظار دارند تا همیشه تیم‌های والیبال خود را در قسمت بالایی جدول رده بندی ببینند، لذا ما نیز امیدواریم تا اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نظر مثبت بودجه پیشنهادی را مصوب کنند تا با دستورات شهردار  تیمی در حد و اندازه‌های نام ارومیه روانه مسابقات شود.

وی با تاکید بر اولویت پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری ارومیه افزود: از ردیف بودجه‎‌ای که برای باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه تعیین شده است نمی‌توان ریالی به پرداخت حقوق کارگران شهرداری ارومیه تخصیص داد. در تیم داری شهردای ارومیه بحث والیبال و ورزش تنها یک بخش مهم آن است و باید توجه داشت که به هنگام برگزاری مسابقات والیبال آمار بزهکاری کاهش پیدا می‌کند و هرگز نباید والیبال را از سفره مردم ارومیه حذف کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید