01:41|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397 - 09:50
کد خبر: 11285
حسین بخشایشی عنوان کرد:

ضایعات‌فروشان خیابان امیر احمدی جمع‌آوری می‌شوند

زمینه‌های لازم برای انتقال ضایعات فروشان به خارج از محدوده شهری فراهم شده و در مرحله اول ضایعات‌فروشان خیابان امیر احمدی جمع آوری شده و این خیابان پاک‌سازی می‌شود.
ضایعات‌فروشان خیابان امیر احمدی جمع‌آوری می‌شوند

حسین بخشایشی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با اشاره به برنامه‌های اجرایی در تحقق باغشهر ارومیه اظهار کرد: در ادوار گذشته شورای شهر مصوبه‌ای برای توریستی شدن دهکده بند و تبدیل امامزاده به باغ‌شهر ارومیه مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد: مقرر شد طی اجرای این مصوبه مقررات و قوانینی جهت جلوگیری از تخریب باغات، ارائه راهکارهایی برای استفاده مردم از روستای امامزاده به عنوان باغ‌شهر ارومیه و حفظ و توسعه باغات شهر نیز وضع شود و مصوبه اجرایی گردد که متاسفانه به دلایل مختلف اجرای آن محقق نشد.
این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به انتقال ضایعات فروشان به خارج از محدوده شهر، گفت: تمامی ارگانها و نهادهای ذیربط در این موضوع توافق داشته و با هماهنگی سازمان مسکن و شهرسازی زمینی برای استقرار ضایعات فروشان در خارج از محدوده شهر در نظر گرفته شده است.
بخشایشی یادآور شد: وجود ضایعات فروشان در محدوده داخل شهر چشم‌انداز مناسبی از شهر را با توجه به اینکه ارومیه کلانشهر است، به گردشگران و مسافران ارائه نمی‌دهد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: با توجه به اینکه نمود بیشتر ضایعات‌فروشان در خیابان امیر احمدی به چشم می‌خورد در مرحله اول قرار شد که ضایعات فروشان این خیابان جمع‌آوری شوند اما بدون شک انجام کامل این طرح نیازمند سعه صدر است تا افراد با پذیرش قطعی نسبت به ضرورت اجرای آن کسب و کار خود را به خارج از محدوده شهر انتقال دهند و شهرداری زمینه‌های لازم برای این انتقال را فراهم کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید