10:33|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 - 23:44
کد خبر: 11273
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد؛

افتتاح ۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی همزمات با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

آذربایجان غربی در صنایع تبدیلی غذایی صاحب رتبه دوم کشور بوده و همچنین استعدادهای زیادی در بخش کشاورزی از جمله بخش باغبانی دارد لذا تلاش خواهیم کرد تا از نهال‌های پایه رویشی را برای استفاده کنیم.
افتتاح ۲۰۴ پروژه جهاد کشاورزی همزمات با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ رسول  جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح این سازمان در دهه فجر اظهار داشت: ۲۰۴ پروژه جهادکشاورزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ مورد از پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر سال جاری مربوط به صنایع تبدیلی غذایی مربوط می‌شود ادامه داد:  آذربایجان غربی در صنایع تبدیلی غذایی صاحب رتبه دوم کشور بوده و همچنین استعدادهای زیادی در بخش کشاورزی از جمله بخش باغبانی دارد لذا تلاش خواهیم کرد تا از نهال‌های پایه رویشی را برای استفاده کنیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه ۵ پروژه قابل کلنگ زنی با سرمایه گذاری بیش از ۵میلیارد تومان در استان وجود دارد تصریح کرد: آذربایجان غربی صاحب رتبه درخشانی در کشاورزی بوده اما باید همچنان رتبه‌های استان را تقویت‌ کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص درصد استان در تولید محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد تولید کشور و همچنین ۲۸ درصد چغندر در آذربایجان غربی تولید می‌شود.

وی در پایان گفت:  احیای دریاچه ارومیه از اولویت‌های اصلی بخش کشاورزی بوده و عدم احیای آن عواقب بسیار بدی را خواهد داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید