07:14|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1397 - 13:57
کد خبر: 11230
مدیرکمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اعلام کرد:

اعطای بیش از 3 هزار تسهیلات خود اشتغالی در استان

تسهیلات خود اشتغالی از ابتدای سالجاری تاکنون در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزیش داشته و به بیش از 3 هزار مورد رسیده است.
اعطای بیش از 3 هزار تسهیلات خود اشتغالی در استان

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش با اعلام این خبر گفت: در راستای اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 250 فقره تسهیلات خود اشتغالی ارائه شده است.
وی با اشاره به افزیش دو برابری میزان ارائه تسهیلات خود اشتغالی در سال جاری در استان، خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای ارائه این تسهیلات 66 میلیارد تومان بوده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه این تسهیلات در حوزه‌های مختلف شغلی ارائه شده، به وجود 150 نوع حوزه کاری اشاره کرد و افزود: صنایع دستی، بخش کشاورزی، دامی، خدماتی و طرح‌های صنایع و معادن از جمله مواردی هستند که در راستای خود اشتغالی تشهیلات لازم را دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین به افزایش منابع مالی مرتبط با ارائه تسهیلات خوداشتغالی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری با توجه به افزایش منابع مالی از حوزه‌های مختلف همچون اشتغال پایدار روستایی، بند ب تبصره 16 و اعتبارات صندوق امداد ولایت میزان اعطای این تسهیلات افزایش داشته باشد.
سهندی در پایان با اشاره به شرایط بهره‌مندی از خدمات مددجویی افراد در کمیته امداد گفت: صرف داشتن یک منبع مالی نمی‌تواند مانع از عضویت مددجو شود و افراد در بررسی‌های میدانی کارشناسان می‌توانند بدون هیچ مانعی مددجو شده و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید