09:19|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397 - 13:27
کد خبر: 11202
عذرخواهی چمن گلی از مردم؛

مدیر مجموعه ورزشی تختی ارومیه در پی قلع و قمع درختان عزل شد

پس از عزل رئیس اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی، این بار مدیر مجموعه ورزش تختی ارومیه برکنار شد.
مدیر مجموعه ورزشی تختی ارومیه در پی قلع و قمع درختان عزل شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ شامگاه روز يكشنبه مورخه 97.10.30 خبری در فضای مجازی و رسانه‌استان مبنی بر قطع شبانه درختان مجموعه ورزشی تختی ارومیه پیچید.

این اتفاق بسیاری از واکنش‌ها را در پی داشت؛ مهمترین اتفاق روی داده در این خصوص عزل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه توسط علیرضا ملامحمدزاده فرماندار ارومیه بود.

اما پس از عزل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز وارد گود این موضوع شده و مدیر مجموعه ورزشی تختی ارومیه را برکنار کرد.

 عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این رابطه گفت: در خصوص موضوع بریده شدن درختان مجموعه ورزشی تختی از مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در خصوص زییت محیطی نباشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: با تشکیل کارگروه و بررسی موضوع فوق ، مدیریت مجموعه ورزشی تختی بدلیل سهل انگاری مقصر شناخته شد و از سمت خود عزل گردید و سایر نفراتی که در این خصوص نظارت کافی را نداشتند تنبیهات لازم صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: بی شک حفظ محیط زیست و درختان وظیفه عمومی است و امیدوادم همگی بتوانیم در  حفظ سرمایه‌های طبیعی نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید