17:17|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1397 - 11:34
کد خبر: 11169
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

فاز اول پایانه مرزی خوی دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد

فاز یک ورودی ایست اجباری پایانه مرزی خوی با اعتبار 10 میلیارد تومان به طور کامل به اتمام رسیده و دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فاز اول پایانه مرزی خوی دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: سالن مسافری پایانه مرزی سرو در حال احداث است و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل پایانه مرزی سرو تاکنون بالغ بر 16 میلیارد تومان هزینه شده است. 
وی با اشاره به اینکه سالن مسافری پایانه مرزی سرو جزء مجهزترین سالن‌ها است، خاطرنشان کرد: با تکمیل تجهیزات این سالن با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده خرداد ماه سال آینده این سالن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شکری با بیان اینکه در تمامی پایانه‌های مرزی استان عملیات توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات در حال اجرا است، افزود: پایانه پلدشت که جزء پایانه‌های جامع است به طور کامل احداث و تجهیز شده است.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایت پارکینگ و راه برگشتی پایانه مرزی بازرگان از سمت مرز گمرک و ورودی با اعتبار بالغی بر 14 میلیارد تومان در حال اجرا است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در رابطه با پایانه مرز رازی نیز یادآور شد: فاز یک ورودی ایست اجباری این پایانه با اعتبار 10 میلیارد تومان به طور کامل به اتمام رسیده و دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی، با بیان اینکه فاز دوم تکمیل پایانه مرزی خوی شامل اجرای ساختمان‌های تاسیساتی و تجهیز و امکانات سردر و محوطه است و پیمانکار آن مشخص شده که اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین به پایانه مرزی تمرچین اشاره کرد و گفت: تکمیل سالن‌های مسافری و ساماندهی تجهیزات و زیرساخت‌های این پایانه نیز در حال حاضر با اعتبار 15 میلیارد تومان در حال احداث است و در کل 80 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پایانه‌های مرزی استان در جاری هزینه شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید