17:14|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1397 - 09:37
کد خبر: 11157
رئیس شورای شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش اعلام کرد:

تکمیل یادمان شهید باکری؛ نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار

بودجه مورد نیاز برای تکمیل احداث یادمان شهید باکری ارومیه مبلغی نزدیک به 15 میلیارد تومان است اما به دلیل کاهش توان مالی شهرداری روند اجرایی این یادمان عملا متوقف شده است.
تکمیل یادمان شهید باکری؛ نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش با بیان اینکه تکمیل یادمان شهید باکری ارومیه نیازمند همکاری بخش دولتی است، اظهار کرد: روند احداث یادمان شهید باکری در شرایط کنونی عملا حرکت لاکپشتی و کند دارد.
وی با اشاره به کاهش توان مالی شهرداری در اجرای برخی از پروژه‌های شهری در سال جاری به دنبال به وجود آمدن شرایط خاص اقتصادی، ادامه داد: دغدغه فعلی شهرداری تلاش برای تسویه حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری تا آخر امسال است.
رئیس شورای شهر ارومیه با تاکید بر اینکه وجود برخی مشکلات اقتصادی سبب بروز برخی ضعف‌ها در روند تکمیل یادمان شهید باکری شده است، افزود: این یادمان در زمینی به مساحت تقریبی 20 تا 22 هکتار در حال اجرا است که در ابتدای شروع فاز عملیاتی آن در سال 92 مسئولیت آن بر عهده راه و شهرسازی بود.
تکمیل یادمان شهدی باکری لاکپشتی حرکت می‌کند
علیزاده ادامه داد: عملیات اجرایی آن را به دلیل برخی مسائل مالی شهرداری عهده‌دار شد و در حال حاضر چالش اصلی در تکمیل یادمان شهید باکری احداث یادمان است.
وی همچنین بودجه مورد نیاز برای تکمیل احداث یادمان شهید باکری را مبلغی نزدیک به 15 میلیارد تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ذکر شده پروژه یادمان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس شورای شهر ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر پروژه فعالیت فیزیکی چندانی ندارد و ادامه روند تکمیل یادمان شهید باکری نیازمند همکاری و مساعدت‌های دولتی است و انتظار می رود برخی از ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه در اجرایی شدن این پروژه همکاری جدی با شهرداری داشته باشند تا بزرگترین افتخار شهید ارومیه که وجود شهدایی همچون شهید باکری است گرامی داشته شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید