03:17|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 27 دی 1397 - 10:13
کد خبر: 11146
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

اهتمام جدی برای رفع سد معبر در ارومیه/با متخلفین برخورد جدی می‌شود

در قالب اجرای طرح سد معبر تا پایان سال تمام معابر شهری ارومیه رفع سد معبر می‌شوند.
اهتمام جدی برای رفع سد معبر در ارومیه/با متخلفین برخورد جدی می‌شود

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: تا پایان سال تمامی معابر شهری رفع سد معبر می‌شوند.
وی با بیان اینکه طرح رفع سد معبر در حال حاضر در خیابان‌های پرتردد شهر از جمله خیابان امام و عطایی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر کسانی که در پیاده‌روها و روبروی مغازه‌های عطایی بساط کرده بودند خود مغازه‌داران بودند که موجب سد معبر می‌شدند.
این مسئول با بیان اینکه شهرداری هیچ‌گونه قصدی برای اخلال در امرار و معاش افراد کم‌بضاعت واقعی‌ای که دست فروشی می‌کنند، ندارد خاطرنشان کرد: در برخورد با افرادی که به خاطر سودجویی خود سبب هرگونه سدمعبر در معابر شهری می‌شوند برخورد جدی می‌شود.


سحابی همچنین یادآور شد: شهرداری ارومیه در حال حاضر در مرحله  جمع آوری سد معبر و شناسایی دست‌فروشان برای ساماندهی آنها است و تاکنون 200 نفر از دست فروشان برای ارائه کد و اسکان در محل‌های در نظرگرفته شده شناسایی شده‌اند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به اهتمام جدی در رفع سدمعبر و ساماندهی دستفروشان برای تسهیل در عبور و مرور شهری و سهولت در امرار و معاش این قشر از جامعه، اضافه کرد: به تدریج تا پایان سال طرح سد معبر در تمام معابر شهری اجرا و با متخلفین برخورد می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید