09:54|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1397 - 11:01
کد خبر: 11098
به گزارش باریش:

فضاهای ورودی و داخلی شهر ارومیه نیازمند توجه ویژه مسئولان

یکی از عوامل مهم و اساسی که در زیبا سازی شهرها دخیل است رسیدگی به فضای ورودی و داخلی شهرها می‌باشد. زیبا سازی ورودی شهرها می‌تواند رونق گردشگری و استقبال مسافران فصول مختلف شهر را در پی داشته باشد.
 فضاهای ورودی و داخلی شهر ارومیه نیازمند توجه ویژه مسئولان

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، یکی از عوامل مهم و اساسی که در زیبا سازی شهرها دخیل است رسیدگی به فضای ورودی و داخلی شهرها می‌باشد. زیبا سازی ورودی شهرها می‌تواند رونق گردشگری و استقبال مسافران فصول مختلف شهر را در پی داشته باشد همچنین رسیدگی به فضای داخلی شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند این است که مسؤلین توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و مردم نیز در کنار مسؤولان مربوطه در ساماندهی این امر مشارکت کنند.

وقتی مسافری به شهر ما سفر می‌کند، انتظار داریم با تعریف و تمجید به دیار خود برگردد

علی یک شهروند ارومیه‌ای، در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز در خصوص رسیدگی و ساماندهی فضای داخلی و ورودی شهر ارومیه این چنین می‌گوید: شهر ارومیه از نظر جغرافیایی در منطقه‌ای قرار گرفته که همه ساله در مناسبت‌های مختلف میزبان مهمانان و گردشگران زیادی است.
وی گفت: زیبا سازی سیما و منظر شهر در جهت جذب توریست و گردشگر از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. وقتی مسافرانی از شهرهای دیگر به استان و شهر ما سفر می‌کنند انتظار داریم که از بودن در شهر ما لذت ببرند و با تعریف و تمجید از فضا و زیبایی شهر ارومیه به دیار خودشان برگردند.
علی در پایان افزود: فضای داخلی و خارجی شهر ارومیه بیش از این نیازمند ساماندهی می‌باشد که امیدواریم مسئولان مربوطه به این امر مهم رسیدگی کرده و اقدامات خوبی انجام دهند.
 تکمیل نهایی زیباسازی منظر و سیمای ورودی‌های شهری وابسته به اتمام طرح‌های نیمه تمام است

 حسین پناهی، عضو شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار باریش، محدودیت درآمدهای شهرداری را عامل اصلی برای نیمه تمام ماندن برخی از پروژه‌های فاخر شهری  راعنوان و اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها مانند تقاطع غیر همسطح آذربایجان اعتبارات کلانی نیاز دارند و نبود اعتبارات کافی زمان اتمام پروژه را با تاخیر روبرو می‌کند.
پناهی خاطرنشان کرد: تکمیل نهایی زیباسازی منظر و سیمای ورودی‌های شهری وابسته به اتمام طرح‌های نیمه تمام است.
عضو شورای شهر ارومیه، با تصریح اینکه طرح‌های مطالعاتی طرح‌های مرتبط با زیباسازی شهری در سال آینده اجرایی می شود، گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص نهایی روند عملیات تکمیل و اجرای طرح‌ها سرعت خواهد یافت.

در تلاش برای ایجاد زیر ساخت ها در شهر ارومیه هستیم تا بتوانیم در سال ۲۰۲۰ نمود و چهره منحصری از شهرمان به جهانیان داشته باشیم

حسین بخشایش، یکی دیگر از اعضای شورای شهر ارومیه در خصوص طرح شورای اسلامی شهر ارومیه با عنوان ارومیه 2020 اظهار کرد: سند چشم‌انداز ارومیه 2020 در راستای توسعه گردشگری و احیای ظرفیت‌های توریستی کلانشهر و ایجاد اشتغال زایی برای شهروندان ازسوی شورای اسلامی شهر ارومیه طرح و تدوین شده است.
وی در ادامه افزود: البته این موضوع هنوز قطعی نشده است که ارومیه را به عنوان شهر گردشگری بین‌الملل معرفی کنیم اما امکان دارد با عناوین دیگری همچون ارومیه شهر رنگین کمان اقوام و یا ارومیه دروازه شرق به غرب استفاده شود.
عضو شورای شهر ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش برای ایجاد زیر ساخت ها در شهر ارومیه هستیم تا بتوانیم در سال ۲۰۲۰ نمود و چهره منحصری از شهرمان به جهانیان داشته باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید