08:59|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 18 دی 1397 - 10:03
کد خبر: 11081
کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باریش:

افت محسوس دما در آذربایجان غربی

فردا شب افت محسوس دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود که انتظار می‌رود دمای هوای برخی شهرها، 6 الی 8 درجه کاهش یابد همچنین پیش‌بینی می‌شود دمای هوای ارومیه فردا شب به 10 درجه زیر صفر برسد.
افت محسوس دما در آذربایجان غربی

یاسر اشتاد در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: امروز سه‌شنبه 18 دی‌ماه، جو آرام و پایداری را در سطح استان شاهد خواهیم بود اما از اواخر وقت امشب سامانه بارشی نسبتا فعالی وارد استان خواهد شد که انتظار می‌رود روز چهارشنبه در اغلب مناطق شاهد بارش برف و باران باشیم.
وی افزود: در مناطق مرکزی و جنوب شرق استان علاوه بر بارش برف، وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود که باعث  کولاک برف و کاهش دید در برخی از جاده‌های استان خواهد شد.
اشتاد به وضعیت دمایی آب و هوای استان نیز اشاره و ادامه داد: در 24 ساعت گذشته پلدشت با 12 درجه و ارومیه با 7 درجه گرم‌ترین و تکاب و ارومیه با 7 درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا شب افت محسوس دما را شاهد خواهیم بود که انتظار می‌رود دمای هوای شهرهای استان، 6 الی 8 درجه کاهش یابد همچنین پیش‌بینی می‌شود دمای هوای ارومیه نیز فردا شب به 10 درجه زیر صفر برسد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید