21:04|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1397 - 11:29
کد خبر: 11056
شهردار ارومیه خبر داد:

آماده باش نیروهای خدمات شهری در ارومیه/معابر اصلی برای تسهیل در رفت و آمد برف‌روبی می‌شوند

تمامی اکیپ‌های خدمات‌رسانی شهرداری جهت تسهیل و تسریع در روند عبور و مرور شهری مشغول برف‌روبی معابر اصلی هستند.
آماده باش نیروهای خدمات شهری در ارومیه/معابر اصلی برای تسهیل در رفت و آمد برف‌روبی می‌شوند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، صبح امروز (پنجشبه) 13 دی در بازدید از عملیات برف‌روبی معابر، اظهار کرد: نیروها و امکانات شهرداری ارومیه برای خدمات رسانی شهری در حالت آماده‌باش هستند و با شروع بارش برف در اولین ساعات اقدام به برف‌روبی معابر کرده‌اند.
 وی با تاکید بر اولویت بودن معابر اصلی در برف‌روبی شهر در هنگام بارش‌ها، خاطرنشان کرد: تمامی اکیپ‌های خدمات‌رسانی شهرداری جهت تسهیل و تسریع در روند عبور و مرور شهری مشغول برف‌روبی معابر اصلی هستند.
شهردار ارومیه با بیان اینکه اگر معابری از شهر بوده که ما در ساعات اولیه بارندگی نتوانستیم برسیم عذرخواهی می‌کنم، اضافه کرد: اولویت با معابر اصلی است و تمام تلاشمان این است که همزمان با بارش این معابر را باز نگه داریم. 
حضرت پور ادامه داد: از اولین ساعات بارش در کنار همکاران تلاشگرم سعی کردیم علیرغم بارش شدید برف هیچ یک از معابر اصلی حتی در مناطق صعب العبور بسته نباشد  و مردم شهرم بتوانند به خدمات دسترسی داشته باشند .
این مقام مسئول با توصیه به داشتن صبر و حوصله در مردم و بهره‌بردن از زیبایی‌های برف و چهره زمستانی شهر، خاطرنشان کرد:  بعد از قطع بارش  نیروهای شهرداری وارد خیابان های فرعی می شوند. 
شهردار ارومیه با بیان این مطلب که تلاش نیروهای خدمات شهری برای تهسیل عبور و مرور تا پایان بارش ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد که در برف‌روبی کوچه‌ها مشارکت کنند چرا که بیش از ۲۳ هزار کوچه در ارومیه وجود دارد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید