02:10|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1397 - 13:01
کد خبر: 10966
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

بارنامه‌های استاندارد محاسبه قیمت خودروهای سنگین باری بر حسب تن-کیلومتر در هفته جاری ابلاغ می‌شود

این قیمت برای انواع خودرودهای سنگین باری در جاده‌های کشور متفاوت بوده و برحسب ضرایب همچون میزان تردد جاده ای، مسیر منطقه، نوع خودرو بر مسافت طی شده محاسبه می شود.            
بارنامه‌های استاندارد محاسبه قیمت خودروهای سنگین باری بر حسب تن-کیلومتر در هفته جاری ابلاغ می‌شود

ارسلان شکری در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش، در خصوص مطالبات رانندگان کامیون جهت تخصیص کرایه‌ها به تن کیلومتر اظهار کرد: هزینه حمل بار به نقاط مختلف کشور توسط ناوگان حمل و نقل باری در گذشته به صورت توافقی انجام می شد.
وی افزود: قیمت پایه حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل سنگین با مشورت و تعامل فکری کارشناسان، با در نظر داشتن ظرفیت و کاربری ماشین آلات مختلف باری تعریف شده است که بر حسب تن کیلومتر محاسبه می شود.
وی با بیان اینکه بارنامه‌های استاندارد محاسبه قیمت پایه جدید برحسب تن کیلومتر درهفته جاری ابلاغ می شود، تصریح کرد: این قیمت برای انواع خودرودهای سنگین باری در جاده‌های کشور متفاوت بوده و برحسب ضرایب همچون میزان تردد جاده ای، مسیر منطقه، نوع خودرو بر مسافت طی شده محاسبه می شود.            
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: با تصویب شورای عالی ترابری و تأیید انجمن شرکت‌ها و رانندگان و با تأیید سایر نهادهای مربوطه این برنامه  در حال ابلاغ می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود در صورت اجرایی کردن این طرح تا حد زیادی از ایجاد تخلفات جلوگیری می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید