18:34|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آذر 1397 - 12:23
کد خبر: 10960
محمد اشرفی در گفت‌وگو با باریش:

همدلی و همکاری بین هنرمندان باعث درخشش هنر و موسیقی می‌شود

همکاری و هم یاری هنرمندان در جهت تولید موسیقی قابل تحسین است در بحث ساخت موسیقی در آذربایجان غربی نیز تمامی همکاران سعی دارند با تلاش و مشارکت همگانی، موسیقی آذربایجان را در کشور به نام کرده و همچنین مردم نیز از خواننده‌های آذری استقبال خوبی دارند.
همدلی و همکاری بین هنرمندان باعث درخشش هنر و موسیقی می‌شود

محمد اشرفی خواننده پاپ آذربایجان غربی با حضور در غرفه پایگاه خبری باریش نیوز، واقع در پارک چنگلی اظهار کرد: علاقه‌ هنری من به موسیقی از دوران کودکی با شنیدن برنامه‌های رادیویی شکل گرفت و این علاقه باعث شد به سمت موسیقی رفته و این حرفه را ادامه دهم.
وی گفت: به موسیقی ایرانی و صدای استاد شجریان که یکی از نمونه‌های بارز خوانندگان ایرانی هستند علاقه زیادی دارم  در  زمینه موسیقی پاپ نیز به کارهای محسن چاووشی علاقه‌مند هستم از فعالیت در زمینه موسیقی پاپ لذت میبرم.

اشرفی با اشاره به اتحاد و همدلی بین هنرمندان افزود: در حال حاضر همکاری و هم یاری هنرمندان قابل تحسین است  در بحث تولید موسیقی در آذربایجان غربی نیز تمامی همکاران سعی دارند با تلاش و مشارکت همگانی، موسیقی آذربایجان را در کشور به نام کرده و همچنین مردم نیز از خواننده‌های آذری استقبال خوبی دارند.

وی اضافه کرد: موسیقی آذربایجان ریشه فرهنگی دارد و نباید  نگاه سطحی به ترویج و گسترش این مسئله داشت اگر حمایت و مشارکت‌ها از سوی مردم و مسئولین ادامه یابد قطعا آینده موسیقی آذربایجان درخشان خواهد بود.
محمد اشرفی به اهداف خود در زمینه موسیقی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر کاری که ارائه می‌دهیم بدون حاشیه باشد قطعا در ادامه آن از حمایت مردم نیز بهره‌مند خواهیم شد من نیز  تمام تلاش خود را خواهم کرد که در زمینه موسیقی موفق عمل کرده و سهمی در ارائه کارهای فاخر داشته باشم.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید