04:37|شنبه, شهریور 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 14:31
کد خبر: 10958
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تأمین برق مشترکین جدید در اولویت است/روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق‌رسانی متصل می‌شوند

روستاهای بالای 10 خانوار در آذربایجان غربی در سال جاری به شبکه برق رسانی کشور متصل می‌شوند.
تأمین برق مشترکین جدید در اولویت است/روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق رسانی متصل می‌شوند

اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با حضور در غرقه باریش نیوز در نمایشگاه فروش زمستانه پارک جنگلی ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با اعلام این خبر گفت: تأمین برق مشترکین جدید در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع برق است و برهمین اساس در حال حاضر ارائه خدما برق رسانی به یازده روستای استان در حال انجام و پیگیری است.
وی افزود: در سال آینده نیز با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته تمامی روستاهای بالای 5 خانوار جمعیت دارند از نعمت برق برخوردار می‌شوند.
حسن‌بگلو با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزارو 830 روستا از خدمات برق رسانی بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته در دور افتاده‌ترین نقاط استان خدمات برق رسانی ارائه دهد تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کرده و دچار مشکل نشوند.
این مسئول اضافه کرد: علیرغم شرایطی که در اقتصاد کشور به وجود آمده، شرکت برق تلاش کرده خللی درخدمات رسانی به وجود نیاید که امیدواریم این مشکلات نیز حل شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، در ادامه با اشاره به پرداخت معوقات پرسنل اداره برق با توضیح این مطلب که در سال جاری هیچ مشکلی در پرداخت معوقات پرسنل و کارکنان اداره برق وجود نداشته است، اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در به لحاظ تحریم‌ها صورت گرفته خوشبخاته همکاری مردم با دولت قابل تحسین است.
وی در ادامه به وظیفه تأمین روشنایی معابر در داخل محدوده خدماتی شهر و روستاها که بر عهده شرکت توزیع برق است اشاره و تصریح کرد: در این راستا اداره برق سعی کرده است کم و کاستی که وجود دارد را برطرف کند اما در برخی مواقع با توجه به کمبود تجهیزات با مشکل مواجه می‌شویم.
حسن‌بگلو ادامه داد: شرکت برق برای تعمیر، احداث، نگهداری و روشنایی معابر جاده‌ها و معابر خارج از محدوده شهری هیچ گونه وظیفه‌ای ندارد اما آماده همکاری با سازمان‌های مربوط در جهت حفظ، نگهداری و احداث در  تجهیزات برقی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خاموشی در محدوده داخل شهر و داخل محدوده روستاها با شماره 121 تماس گرفته و اختلال ایجاد شده را گزارش دهند تا از سوی پرسنل شرکت برق پیگیری و بررسی شود.      

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید