03:54|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 12:31
کد خبر: 10952
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

طرح رفع سد معبر در ارومیه اجرا می‌شود

سد معبر از مشکلات اصلی خیابان‌های شهر ارومیه به ویژه خیابان‌‌های پرتردد محسوب می‌شود، برای رفع این معضل شهری طرح رفع سد معبر در ارومیه آغاز شده است
 طرح رفع سد معبر در ارومیه اجرا می‌شود

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با بیان اینکه سد معبر در واقع تجاوز به حقوق شهروندی است، گفت: در راستای رفع معضل سد معبر طرح آزادسازی پیاده‌روها در فاز اجرایی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این اجرای این طرح به صورت محله‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد معابر و مصادیق سد معبر نباید انتظار داشت که همه معابر یک روزه رفع سد شوند.
سحابی با اشاره به لزوم همکاری مردم برای ارائه هرچه بهتر خدمات شهری، با بیان اینکه سدمعبر جلوه و منظر شهری را نیز مخدوش می‌کند، اظهار کرد: مجموعه شهرداری اهتمام جدی برای ساماندهی مشاغل شهری و آزادسازی پیاده‌روها در سال جاری دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه یادآور شد: معاونت ساماندهی مساغل شهری برای ساماندهی دستفروشان برای کمک به رفع سد معبر در نظر دارد با شناسایی مکان هایی در 5 منطقه با همکاری بخش خصوصی نسبت به انتقال دستفروشان به مکان‌های ثابت اقدام کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید