01:15|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1397 - 12:00
کد خبر: 10947
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

مالکان زمین‌های بسیج مالباخته هستند/واگذاری زمین‌ها باید از مجاری قانونی انجام شود

بیشتر مالکان زمین مالباختگانی هستند که در پی سوء استفاده شخصی اقدام به خرید زمین کرده ولی متضرر شده‌اند.
مالکان زمین‌های بسیج مالباخته هستند/واگذاری زمین‌ها باید از مجاری قانونی انجام شود

امیر ابراهیمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، درباره مشکل مالکان زمین‌های بسیج، با بیان اینکه این مالکان خود مالباخته هستند و به خاطر سوءاستفاده شخصی متضرر شده‌اند.
وی ادامه داد: چند سال پیش شخصی با خرید چند قطعه زمین در منطقه مذکور و ادغام آن با زمین‌های مجاور که باقیمانده سازمان همیاری شهرداریهای استان بوده، اقدام به فروش زمین‌ها پس از تفکیک کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیشتر مالکان زمین‌های بسیج مالباختگانی هستند که به خاطر سوء‌استفاده شخص فروشنده دچار ضرر و خسران شده‌اند.
وی با بیان اینکه تصرف زمین‌های همیاری از سوی مالکان در محدوده زمین های بسیج غیرقانونی است، اضافه کرد: دستوری که استاندار آذربایجان غربی داده است مبنی بر مساعدت قانونی بوده که آن‌هم در حوزه اختیارات ارکان سازمان است.
ابراهیمی معتقد است موضوع اصلی این است که قبل از حل و فصل نهایی موضوع مالکیت، مدعیان زمین‌های بسیج تصرف عدوانی کرده‌اند و در حالی که باید قبل از تفکیک مراحل قانونی آن طی می‌شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای آذربایجان غربی، اگر نتیجه بر آن می‌شد که زمینی هم در اختیار مالکان قرار بگیرد باید از طریق طی مراحل قانونی انجام شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید