05:01|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1397 - 10:39
کد خبر: 10945
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تأمین برق مشترکین جدید در اولویت است/تمامی روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق رسانی متصل می‌شوند

تأمین برق مشترکین جدید یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع برق است در سال گذشته نیز برابر آمارگیری سال 85 تمامی روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق رسانی متصل شده‌اند که در سال 97 نیز برق رسانی به 11 روستا در کل استان در حال پیگیری و انجام است.
تأمین برق مشترکین جدید در اولویت است/تمامی روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق رسانی متصل می‌شود

اکبر حسن بگلو با حضور در غرقه پایگاه خبری باریش نیوز، واقع در پارک جنگلی ارومیه، به برخی برنامه‌های اداره برق در سال جاری اشاره و اظهار کرد: تأمین برق مشترکین جدید یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع برق است در سال گذشته نیز برابر آمارگیری سال 85 تمامی روستاهای بالای 10 خانوار به شبکه برق رسانی متصل می‌شوند  که در سال 97 نیز برق رسانی به 11 روستا در کل استان در حال پیگیری و انجام است.
وی افزود: در سال 98 نیز با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است تمامی روستاهایی که بالای 5 خانوار جمعیت دارند تا پایان سال آینده از نعمت برق برخوردار باشند.
حسن بگلو با اشاره به اینکه اوایل انقلاب 204 روستا از نعمت برق برخوردار بود اما در حاضر 2هزارو 830 روستا از خدمات برق استفاده می‌کنند ادامه داد: شرکت توزیع برق استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته در دور افتاده‌ترین نقاط استان خدمات برق رسانی ارائه دهد تا مردم  بتوانند از این خدمات استفاده کرده و دچار مشکل نشوند.
وی اضافه کرد: علارغم شرایطی که در اقتصاد کشور به وجود آمده، شرکت برق تلاش کرده خللی درخدمات رسانی  به وجود نیاید که امیدواریم این مشکلات نیز حل شود.
حسن بگلو به پرداخت معوقات پرسنل اداره برق نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سال 97 هیچ مشکلی در پرداخت معوقات پرسنل و کارکنان اداره برق وجود نداشته است.
حسن بگلو با اشاره به تحریم‌های اعمال شده در کشور نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که در به لحاظ تحریم ها صورت گرفته خوشبخاته همکاری مردم با دولت قابل تحسین بوده که امیدواریم ما نیز در کنار مردم باشیم.
وی در ادامه به وظیفه تأمین روشنایی معابر در داخل محدوده خدماتی شهر و روستاها که بر عهده شرکت توزیع برق است اشاره و تصریح کرد: در این راستا اداره برق سعی کرده است کم و کاستی که وجود دارد را برطرف کند اما در برخی مواقع با توجه به کمبود تجهیزات با مشکل مواجه می‌شویم.
حسن بگلو ادامه داد: شرکت برق برای سرویس، احداث، نگهداری و روشنایی معابر جاده‌ها و معابر خارج از محدوده شهری هیچ گونه وظیفه‌ای ندارد. اما آماده همکاری با سازمان‌های مربوط در جهت حفظ، نگهداری و احداث در  تجهیزات برقی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خاموشی در محدوده داخل شهر و داخل محدوده روستاها با شماره 121 تماس گرفته و اختلال ایجاد شده را گزارش دهند تا از سوی پرسنل شرکت برق پیگیری و بررسی شود.      

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید