19:13|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1397 - 10:25
کد خبر: 10943
پیش‌بینی وضع آب و هوا:

تداوم بارش برف و باران در آذربایجان غربی/ سامانه جدید بارشی اواخر هفته جاری وارد استان خواهد شد

از روز پنجشنبه 29 آذر ماه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود که باعث بارش برف و باران به ویژه در مناطق جنوبی استان را شاهد خواهیم بود. 
تداوم بارش برف و باران در آذربایجان غربی/ سامانه جدید بارشی اواخر هفته جاری وارد استان خواهد شد

یاسر اشتاد کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، در اکثر نقاط استان شاهد بارش برف و باران بوده‌ایم که این بارش‌ها در مناطق جنوبی استان به شکل برف بود.
وی با اشاره به بارش برف و باران در شهرستان‌های مختلف افزود: بارش‌ها در شهرستان‌های بوکان، پیرانشهر، تکاب، سردشت، شاهیندژ و مهاباد به شکل برف، و در ارومیه، اشنویه، نقده، خوی، سلماس و ماکو نیز به صورت باران شکل گرفت.
اشتاد اضافه کرد: این سامانه بارشی تا بعد از ظهر سه‌شنبه 27 آذر با شدت کمتر در استان فعال خواهد بود که در برخی مناطق استان باز هم شاهد بارش برف و باران بوده و از اواخر وقت شاهد خروج سامانه از استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه جو استان مه آلود خواهد بود اما از روز پنجشنبه 29 آذر ماه  سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود  که باعث بارش برف و باران به ویژه در مناطق جنوبی استان را شاهد خواهیم بود. 
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت دمایی آب و هوای استان اشاره کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته مهاباد با 7 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و شب گذشته چالدران با 2 درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.
وی ادامه داد: دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 5 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات نیز 1 درجه بالای صفر گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود دمای هوای ارومیه امروز در گرم‌ترین ساعات 9 درجه و  فردا شب به 3- درجه برسد که در این صورت شاهد کاهش 4 درجهای دمای هوا ارومیه خواهیم بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید