15:38|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1397 - 13:56
کد خبر: 10939
رئیس دانشگاه ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه ارومیه/شوراهای دانشجویی انعکاس دهنده مطالبات دانشجویان هستند

مشکلات و مطالبات دانشجویان در حوزه‌های مختلف در جلسه‌ای با حضور معاونین دانشگاه و نمایندگان دانشجویان در هیئت رئیسه دانشگاه بررسی می‌شود.
بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه ارومیه/شوراهای دانشجویی انعکاس دهنده مطالبات دانشجویان هستند

رحیم حب‌النقی، رئیس دانشگاه ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش، اظهار کرد: ماهیت وجودی تشکیل شوراهای دانشجویی در دانشگاه‌ها پرداختن به مسائل دانشجویان در حوزه‌های مختلف است.
وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در پی بروز برخی از کمبودها و کاستی‌های ارائه خدمات به دانشجویان، خاطرنشان کرد: حلقه واسطه بین دانشجویان و مدیریت دانشگاه شوراهای دانشجویی هستند و این شوراها در واقع انعکاس دهنده مطالبات دانشجویان بدون واسطه هستند تا مشکلات و مطالبات با بررسی و گفتگو رفع شود.
 حب‌النقی تصریح کرد: مشکلات و مطالبات دانشجویان در حوزه‌های مختلف امروز عصر در پی برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونین و شوراهای دانشجویی و نمانیدگان دانشجویان در هیئت رئیسه دانشگاه بررسی می‌شود.  
رئیس دانشگاه ارومیه، با بیان اینکه قرار گرفتن در شرایط فعلی اقتصادی به تبع کمبودهایی را در همه حوزه‌ها از جمله دانشگاه‌ها نیز ایجاد کرده است، اضافه کرد: دانشگاه هم با برخی محدودیت ها روبرو است که انتظار می‌رود با تعامل سازنده بین دانشجویان و دانشگاه این مشکلات تا حد امکان برطرف شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید