08:26|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آذر 1397 - 15:42
کد خبر: 10915
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مردم و مسئولین باید در دشمن شناسی قوی باشند

ملت و مسئولین نباید در مقابل دشمنان غفلت کرده و فریب بخورند ، بلکه باید بیدار و‌ هوشیار باشند و در برابر حل مشارکت و ایستادگی کنند.
مردم و مسئولین باید در دشمن شناسی قوی باشند

  به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ،ضمن تأکید بر تقوای الهی اظهار کرد: یاد آوری معاد و ترس از عذاب اخروی باعث میشود خدا ترسی و تقوا در درون انسان نهادینه شود.  
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: کسانی که عهد و پیمان خدا را می‌شکنند و به دین و معنویت الهی خیانت می‌کنند در قیامت چیزی نصیبشان نخواهد شد و رحمت الهی شامل حال آن ها نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در ادامه با تبریک فرا رسیدن 8 ربیع الثانی ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع ) به بحث بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: در کشور عراق دشمنان به حرمین امامین هم رحم نکردند و مورد حمله قرار دادند، اما ایرانیان به دلیل عشقی که به ائمه عصمت و طهارت دارند همراه با سایر  مسلمانان دست به دست هم دادند و در راستای بازسازی این حرمین اقدام کردند.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی نیز در بازسازی عتبات عالیات نقشی داشته و لازم است خیرین استان بیشتر به این مسئله اهمیت بدهند و در این راه با همت قدم بردارند.
قریشی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضرت خامنه ای در صحبت های اخیر خود فردمودند، اینک آمریکا در لجن و فساد سیاسی و اخلاقی غرق شده است و از رئیس جمهور آمریکا با عنوان مجسمه فساد در جهان یاد کرده و تأکید کردند :مردم و مسئولین باید در دشمن شناسی قوی باشند.
وی اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری ملت و مسئولین نباید در مقابل دشمنان غفلت کرده و فریب بخورند بلکه باید  بیدار و هوشیار باشند و در برابر حل  مشکلات مشارکت و ایستادگی کنند.
قریشی تصریح کرد: دشمنان اسلام علل خصوص آمریکا در ایجاد  نقشه های که برای ایران داشتند شکست خوردند اما ملت ایران  با عنایات پرودگار با هدایت رهبری و بصیرت ملت  با اقتدار تمام در مقابل مشکلات و ظلم و ستم دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند دشمن به خاک میهن نفوذ کند.
قریشی ادامه داد: 22بهمن امسال ، به جهت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است لذا به کوری چشم دشمنان ، ملت ایران همانند سال های دیگر اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهد زد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دشمنان در مقابل مسلمانان از قدرت خیلی ضعیفی برخودار هستند چرا که پروردگار متعال همواره پشتیبان مسلمانان و صلح طلبان است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید