10:47|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آذر 1397 - 14:38
کد خبر: 10914
عضو شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

شرایط بد اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کم شود

با توجه به گرانی و تورم که در بازار به وجود آمده قدرت خرید مردم نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته لذا ایجاد نمایشگاه‌هایی که با قیمت‌های مناسب محصولات خود را عرضه می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.  
شرایط بد اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کم شود

مرتضی پیری با حضور در غرفه پایگاه خبری باریش نیوز، واقع در پارک جنگلی، به ضرورت اطلاع رسانی برگزاری نمایشگاه تأکید و اظهار کرد: با توجه به گرانی و تورم که در بازار به وجود آمده قدرت خرید مردم نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته لذا ایجاد نمایشگاه‌هایی که با قیمت‌های مناسب محصولات خود را عرضه می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.  
پیری به مدیریت شهری دور پنجم اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری نسبت به دور چهارم از جهات مختلف متفاوت، کم حاشیه،‌ واصولی عمل کرده است.
 وی با عنوان شرایط  بد اقتصادی حاکم بر جامعه تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات متعددی به دلیل شرایط اقتصادی و ناکارآمدی مدیریتی در سال‌های گذشته به جود آمده که باعث ایجاد فشار برای سازمان  شهرداری شده و همچنین شورای شهر را نیز با مشکل مواجه کرده است.
وی ادامه داد: ورود و جذب بیش از حد نیروی انسانی و عملکرد نامناسب در طراحی و احداث پروژه‌های مختلف شهری و نبود بودجه کافی به یکی از دغدغه‌های اساسی و مهم سازمان شهرداری و شورای شهر تبدیل شده است.
پیری تصریح کرد: ساخت شهربازی در چی‌چست از امکانات غیر استاندارد برخوردار است از این رو معاون شهردار نیز دستور دادند تا از تجهیزات مناسب و استاندارد در این مکان راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند با بهترین شرایط از امکانات مجهز این شهربازی استفاده نمایند. 
عضو شورای شهر ارومیه اضافه کرد: با توجه به بدهی‌هایی که از دوره قبلی در حوزه شورای شهر وجود داشته، در این دوره با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم که این امر باعث شده معوقات برخی پرسنل شهرداری به تعویق بیوفتد و خانواده‌های آنان از رضایتمندی قابل قبولی برخوردار نباشد. 
وی اظهار کرد: با اقداماتی که صورت گرفته در نظرداریم سازمان شهرداری را از حیث مالی به سمت انضباط و نزاکت مالی سوق دهیم تا  نیروهای شهرداری نیز بتوانند در رفاه کامل به فعالیت خود ادامه دهند. 
   پیری افزود: شهرداری 85 میلیارد تومان از برخی افراد مطالبه دارد که در حال حاضر نیز نتوانسته مطالبات خود را دریافت کند در صورت تحقق این امر،شهرداری می‌تواند حقوق 8 ماه پرسنل خود را تأمین کند.
وی در خصوص برخی سهم خواهی تصریح کرد: وظیفه اعضای شورای شهر سیاست گذاری است و وظیفه شهرداری اجرای این سیاست‌ها است لذا موضوع سهم خواهی شورای شهر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست زیرا قوانین به طور شفاف و با اکثریت رأی شورا تصویب می‌شود. 
عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: در مسیر اجرای فعالیت تیم والیبال شهرداری ارومیه،  شهرداری بدون اجازه شورای شهر و با فضا سازی افراد موافق، بودجه را به یک چهارم کاهش داد که با ارئه تیم ضعیف مایه سرافکندگی شهروندان شده است در صورتی که می‌توانستند در انتخاب کادر فنی و نیروی یار گیری به بهترین شکل عمل کنند.امیدواریم در جایگاه ورزش بتوانیم بیشتر تلاش کرده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.       

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید