10:56|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 - 20:14
کد خبر: 10282
استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت آذربایجان‌غربی

امسال پروژه‌های خوبی در حوزه سلامت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد و اعتبار این پروژه‌ها دو هزار میلیارد تومان بوده و 700 تخت بیمارستانی نیز تا دی ماه به استان اضافه میشود تا وضعیت آذربایجان‌غربی از متوسط کشوری بالاتر رود‌.
افتتاح پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت آذربایجان‌غربی

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجانغربی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی جز، پنج استان امن کشور محسوب می‌شود و زیرساخت‌های موجود در استان این امنیت پایدار را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این استان به دلیل توسعه‌نیافتگی و محرومیت‌های مستمر از نظر میانگین درآمد سرانه از بسیاری از استان‌های کشور پایین‌تر بوده و در جایگاه ۲۷ کشوری قرار دارد.
استاندار آذربایجان غربی بتصریح کرد: امسال 882 میلیارد تومان در قالب ۸۷۲ طرح در هفته دولت در استان آذربایجان غربی افتتاح شده است و دولت تلاش‌های بسیار زیادی در استان انجام می‌دهد.

وی گفت: امسال پروژه‌های خوبی در حوزه سلامت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد و اعتبار این پروژه‌ها دو هزار میلیارد تومان بوده و 700 تخت بیمارستانی نیز تا دی ماه به استان اضافه می شود تا وضعیت آذربایجان‌غربی از متوسط کشوری بالاتر رود‌.

شهریاری اظهار کرد: امروز با وجود مشکلات بسیار، موضوعاتی همچون تجزیهطلبی که آرزوی دشمنان این نظام است پیشرفت در این منطقه بیش از پیش رونق خواهد گرفت که در نهایت چنین موضوعاتی امنیت مردم کشور را در معرض خطر قرار خواهد داد.

وی گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان اقداماتی انجام شده که سبب دلگرمی بیشتر مردم نسبت به نطام، انقلاب و دولت می‌شود و باید این خدمات توسعه یابد چرا که مردم با دریافت خدمات مناسب همچنان پشتیبان نظام و حکومت خواهند بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید