01:40|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آبان 1396 - 21:53
کد خبر: 7627

اعضای هلال احمر گرایشات سیاسی ندارند

افرادی که وارد این سیستم می‌شوند شاید از اقشار مختلف جامعه و با تفکراتی متفاوت باشند اما در این حیطه همه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن انسانیت و نجات جان انسان ها است.

اعضای هلال احمر گرایشات سیاسی ندارند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز حسن محمودی اصل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در جلسه مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگان ارومیه در رابطه با رسالت فعالین هلال احمر اعلام کرد: افرادی که وارد این سیستم می‌شوند شاید از اقشار مختلف جامعه و با تفکراتی متفاوت باشند اما در این حیطه همه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن انسانیت و نجات جان انسان ها است؛ تلاش برای امنیت انسان ها و برقراری صلح و دوستی بین اقوام، یک هدف بین المللی بین جمعیت هلال احمر دنیا می‌باشد.
وی در ادامه به گزارش یک ساله اخیر فعالیت های هلال احمر استان پرداخت و اظهار کرد: فعالیت های زیادی داشتیم که امروز با افتخار به گزارش آن ها می‌پردازیم، از جمله کارهای مثبت هلال احمر استان ما کسب مقام سوم کشوری در المپیاد آماده، آموزش دانش آموزان آماده در روزهای سخت که سهمیه اختصاصی در بین استان ما 350 کانون بود که تهداد 320 کانون به ثبت رسید و عملیاتی شد و تعداد افراد آموزش دیده 4480 نفر بودند.

محمودی خاطرنشان کرد: در جذب افراد به این سیستم از بین اقشار مختلفی این کار را انجام دادیم که امروز از شاخه جوانان، دانشجویان، دانش آموز، طلاب، غنچه های هلال احمر و شاخه روستایی نیرو داریم که جمعا تعداد آن ها به 3388 نفر رسیده.

وی با اشاره به پیشرفت های اخیر حوزه استان تصریح کرد: از آبان 95 لغایت مهر 96 در طی 8 جلسه عملکرد کمیته امور اجرایی بهداشت و درمان 100 مصوبه داشتیم و همچنین در پی عملکرد داروخانه های ارومیه درآمد فروش از داروهایمان به سقف 343.008.871.565 ریال رسیده که جمع کل هزینه ها 12.759.741.018 شده است.

وی در پایان جلسه با اشاره به شایعاتی مبنی بر سیاسی بودن اعضای هلال احمر استان گفت: افراد فعال در این سیستم به هیچ وجه فعالیت سیاسی ندارند و اگر با مستنداتی به ما ثابت شود، برخورد خواهیم کرد؛ چون هدف هلال احمر نجان جان انسان ها و ایجاد امنیت برای آن ها است و بدون گرایشات سیاسی به فعالیت انسانی خود ادامه می‌دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید