10:17|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1402 - 21:56
کد خبر: 18726

تامین ۴۲۵ تن میوه شب عید برای عرضه در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای تنظیم بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، ۴۲۵ تن میوه شب عید خریداری شده که پس ازقیمت گذاری،زیرقیمت بازارعرضه می شود.
تامین ۴۲۵ تن میوه شب عید برای عرضه در آذربایجان‌غربی

 جواد کرمی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: از این میزان ۲۷۵ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب است که در مکان های تعبیه شده از سوی نهادهای مسئول در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی اوقات کالاهای نامرغوب با تخفیف به بهانه عید و ماه رمضان به شهروندان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این مشکل، برپایی نمایشگاه ها با نظارت نهادهای مسئول در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک شده و مردم خریدهای عید و ‌ماه مبارک رمضان دارند، کالاهای اساسی چون گوشت، برنج و مرغ با دقت نظر و جدیت تهیه و عرضه می شود.

کرمی همچنین اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت مستمری بر بازار و شبکه توزیع اقلام داشته باشد.

وی در ادامه به اجرای مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی اشاره کرده و افزود: توزیع کالاهای اساسی با جدیت دنبال شده و گزارش روزانه از روند توزیع به فرمانداری ها ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: مسائل احتمالی در فروشگاه ها نظیر قطعی سامانه یا ناهماهنگی در توزیع، از اولویت هایی است که باید پیگیری و اطلاع رسانی شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید