11:11|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1402 - 09:44
کد خبر: 18698
مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی:

در زلزله خوی نزدیک به ۲۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم/ وظیفه خود می دانیم در کنار مردم استان مان باشیم

مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان غربی گفت: در سال جاری بیش از ۲۱هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تا دی ماه پرداخت کرده ایم که در قالب تسهیلات معرفی شده از سوی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام و افراد حقیقی خودمالک و روستایی بوده است.
در زلزله خوی نزدیک به ۲۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم/ وظیفه خود می دانیم در کنار مردم استان مان باشیم

خلیل ایمانی بخشایش در گفت و گوی اختصاصی با باریش نیوز اظهار داشت: از فروردین امسال تا دی ماه ۲۱هزار میلیارد و ۷۳۴میلیون ریال در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پرداخت کرده ایم که از این  مبلغ  ۵۶۱۲ میلیارد ریال به تعداد ۱۵۴۰ واحد مسکونی  از سوی اداره کل راه و شهرسازی، ۶۵۶۲ میلیارد ریال به تعداد ۱۴۶۰ واحد مسکونی  از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۳۳۶۰ میلیارد ریال به تعداد ۷۴۴ واحد مسکونی  از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۳۹۸۲ میلیارد ریال به تعداد ۱۰۳۰ واحد مسکونی  در قالب خودمالکی و ۲۲۲۷ میلیاردریال به تعداد ۱۲۳۶ واحد مسکونی در قالب متقاضیان روستایی بوده است که بیشترین تعداد و مبلغ پرداختی را در پرداخت طرح نهضت ملی مسکن شامل می شود.

وی افزود: ما در راستای کمک برای نیل به اهداف دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی این میزان اعتبار را برای نهضت ملی مسکن پرداخت کرده ایم تا بخشی از دین خود را به مردم شریف استان ادا کنیم.

خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولیت اجتماعی بانک مسکن در قبال مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: در زلزله سال گذشته خوی نیز ما تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا در کنار مردم آسیب دیده باشیم و حداکثر حمایت خود را از مردم زلزله زده خوی انجام دادیم به نحوی که نزدیک به ۵هزار فقره وام کم بهره به ارزش ۲هزار و پانصد میلیارد ریال در قالب تسهیلات احداث و تعمیر خانه های روستایی و شهری و تامین لوازم معیشتی و سایر موارد به این مردم شریف اعطا کردیم.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی ده ماهه سال ۱۴۰۲ نیز نزدیک به ۱۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان در قالب وام های ازدواج، رفع احتیاجات ضروری، ودیعه مسکن، فرزندآوری، اشتغال زایی و مشاغل خانگی به ارزش نزدیک به ۲هزارمیلیارد اعطا کرده ایم تا چتر حمایتی خود را از مردم شریف استان مان داشته باشیم.

خلیلی بخشایش افزود: در قالب عقود مشارکتی نیز ۱۶۸۷ فقره وام به ارزش ۸هزار و ۱۶۰میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کردیم که واقعا رقم بالایی است که در راستای وظایف اصلی بانک مسکن است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: ما در خدمت مردم شریف استان مان هستیم و تا جاییکه شرایط و قوانین اجازه دهد انواع تسهیلات را به مردم اعطا خواهیم کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید