12:07|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آذر 1402 - 13:12
کد خبر: 18572

بُرد تیم والیبال شهرداری ارومیه با سرمربی جدید

تیم والیبال شهرداری ارومیه با سرمربی جدید خود تیم مس رفسنجان را شکست داد.
بُرد تیم والیبال شهرداری ارومیه با سرمربی جدید

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم والیبال شهرداری ارومیه با سرمربی جدید به میدان رفت و با نتیجه سه بر ۲، تیم مس رفسنجان را شکست داد و یک رده دیگر در جدول لیگ صعود کرد تا امیدبه این تیم قعر جدولی بازگردد.

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و مس رفسنجان عصر روز یکشنبه با حضور حدود ۲ هزار نفر تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه موفق شد ست‌های دوم، چهارم و پنجم را به سود خود به پایان ببرد و شاگردان محمد محمدکاظم در مس رفسنجان نیز ست‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

در ست نخست این دیدار، تیم میهمان بازی خوبی از خود نشان داد و در حالیکه فاصله زیادی بین ۲ تیم نیز وجود نداشت، مس رفسنجان در پایان با حساب ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

ست دوم این دیدار، حکایت دیگری داشت و شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه با فاصله زیاد از تیم میهمان جلو افتادند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را از آن خود کردند.

در ست سوم نیز که هر ۲ تیم در برخی اوقات پیش می‌افتادند، تیم مس رفسنجان بازهم با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ برنده از زمین خارج شد.

ست چهارم این دیدار، بسیار تماشایی پیش رفت، ولی بازیکنان میزبان، از فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند و این بار هم ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافتند.

در ست پنجم این دیدار نیز شهرداری ارومیه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با وجود کم کردن فاصله توسط مس رفسنجان در امتیاز‌های پایانی، توانست ۱۵ بر ۱۲ به برتری دست یابد و کل دیدار را نیز با نتیجه سه بر ۲ پیروز شود.

با پایان یافتن این دیدار که طولانی‌ترین و تنها بازی پنج سته هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بود، شهرداری ارومیه یک رده صعود کرد و با برد و امتیاز مساوی با مس رفسنجان در رده دوازدهم لیگ ۱۴ تیمی امسال قرار گرفت.

مس رفسنجان نیز با وجود شکست مقابل همسایه جدولی خود، به علت تفاضل ست بهتر نسبت به شهرداری ارومیه در رده یازدهم باقی ماند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید