03:31|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 02:37
کد خبر: 4004

طرح هادی , گامی در رفع محرومیت روستاهای میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: اجرای طرح هادی گام موثری در رفع محرومیت روستاهای میاندوآب است.

طرح هادی , گامی در رفع محرومیت روستاهای میاندوآب

به گزارش باریش , ناصر امیری فرماندار میاندوآب اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستاهای میاندوآب گام موثری در راستای رفع محرومیت از مناطق روستایی است که این امر به نوبه خود سبب کاهش میزان مهاجرت از روستاها به شهرها می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح هادی در 27 روستای شهرستان میاندوآب در حال اجراست، تصریح کرد: در این خصوص چهره روستاها تغییر یافته و شاهد توسعه، عمران و آبادانی در روستاهای شهرستان میاندوآب هستیم.

فرماندار میاندوآب از استفاده مصالح بومی در اجرای طرح هادی خبر داد و اذعان داشت: در این میان از مصالح بومی در اجرای طرح هادی استفاده می‌شود تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، شاهد مقاومت هر چه بیشتر این مصالح نیز باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه در اجرای طرح هادی به کمک هر چه بیشتر مردم نیازمندیم، ادامه داد: باید برای اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر طرح هادی مردم نیز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

امیری با اشاره به اقداماتی که در این خصوص انجام می‌گیرد، اظهار داشت: آسفالت معابر، احداث جوی و جدول، سنگفرش معابر، اجرای طرح مقاوم سازی اماکن مسکونی و ... از جمله اقداماتی است که در این زمینه اجرایی می‌شود.

فرماندار میاندوآب به اجرای طرح مقاوم سازی اماکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح مقاوم سازی اماکن روستایی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط بنیاد مسکن در روستاهای میاندوآب اجرایی و طی اجرای آن مساکن روستایی از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می‌شوند.

این مسؤول صدور سند مالکیت روستایی را گام موثری در این زمینه عنوان کرد و اذعان داشت: با مقاوم سازی اماکن روستایی شاهد صدور سند مالکیت نیز به روستاییان هستیم.

امیری اعلام کرد: براساس آخرین سرشماری، تعداد واحد مسکونی روستایی در میاندوآب 26 هزار و 491 واحد است که نوسازی آن دسته از واحدهایی که مقاوم نیستند در دستور کار قرار دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید