20:28|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 04:27
کد خبر: 3214

دستگيري کلاهبردار 20ميلياردي در ارومیه

 فرمانده انتظامي استان از دستگيري کلاهبردار 20 ميلياردي فروش خودروهاي لوکس و آپارتمان در" اروميه" خبر داد .

دستگيري کلاهبردار 20ميلياردي در ارومیه

سردار "ناصر اصلاني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي چندين فقره شکايت شهروندان در اروميه مبني بر کلاهبرداري به بهانه فروش آپارتمان و خودروهاي لوکس، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم به بهانه فروش آپارتمان و خودروهاي لوکس و گرفتن مبلغي از مشتريان خود اقدام به کلاهبرداري و سپس متواري شده است.

اين مقام انتظامي بيان داشت : با توجه به اهميت موضوع و به منظور جلوگيري از ادامه فعاليت متهم، تيمي مجرب از کارآگاهان تشکيل و عمليات شناسايي و دستگيري آغاز شد ؛ ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي رد متهم را زده و حين انجام معامله وي را دستگير کردند.

 

 

 

اصلاني تصريح کرد : متهم در بازجويي هاي پليسي به کلاهبرداري از 7 نفر به ارزش 20 ميليارد ريال به بهانه فروش خودروهاي لوکس و آپارتمان اعتراف و همچنين از ديگر شيوه هاي کلاهبرداري مهتم پرداخت سود به طعمه هاي خود بوده که از وجوه دريافتي مالباختگان به آنها سود ماهيانه پرداخت مي کرده و بدين ترتيب سعي در جلب اعتماد افراد بيشتري براي رسيدن به نيات شوم خود داشته است.

فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده مقدماتي جهت ادامه رسيدگي تحويل مقامات قضائي شد، خاطر نشان کرد: شهروندان در زمان سرمايه گذاري مراقب افراد سودجو و كلاهبردار بوده و به اين مهم توجه داشته باشند؛ همواره اين احتمال وجود دارد افرادي كه اقدام به پرداخت سود كلان مي کنند قصد اعتمادسازي داشته تا در فرصت مناسب نسبت به انجام اعمال مجرمانه و كلاهبرداري اقدام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید