16:05|سه شنبه, اردیبهشت 11 ,1403
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 02:55
کد خبر: 3101

کشف 4 تن آناناس قاچاق در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف چهار تن آناناس قاچاق در محور ارومیه به تبریز خبر داد.

کشف 4 تن آناناس قاچاق در ارومیه

سامان غنی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ماموران انتظامی ارومیه در محور ارومیه به تبریز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و اقدام به توقیف این خودرو کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو مقدار چهار تن میوه قاچاق از نوع آناناس را کشف و ضبط کرده و در این رابطه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کرده و متهم دستگیر شده را به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله قاچاق، 350 میلیون ریال برآورد شده است.

غنی‌زاده ادامه داد: از مردم استان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مبنی بر قاچاق کالا مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 در اختیار ماموران انتظامی استان قرار دهند.

وی با بیان اینکه قاچاق میوه سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، افزود: میوه‌های قاچاق به دلیل وجود سموم و آفت‌هایی که در آن وجود دارد به باغ‌های استان نیز صدمه وارد می‌کند لذا این موضوع سبب تشدید کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی استان شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید