08:48|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 17 دی 1402 - 12:17
کد خبر: 18648
در 24 ساعت گذشته:

برف روبی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
برف روبی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین در کلیه محور‌های مواصلاتی جنوب استان ۴۰ ساعت بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و تعداد ۳۰ نفر از راهداران استان توانستند ۲۵۰ کیلومتر از این محور‌ها را برف روبی کنند. 
 

دست نشان با توجه به درگیر بودن تعداد بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین در عملیات برف روبی گفت: بیش از ۱۸۰ تن شن و ماسه در جاده‌های استان به منظور جلوگیری از لیز خوردن خودرو‌ها استفاده شده است و مشکلی از بابت انسداد راه‌ها نداشتیم. 
 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه‌ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده‌ای میتوانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید