18:21|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1402 - 12:28
کد خبر: 18606

اتصال ۷۰ جایگاه سوخت آذربایجان‌غربی به سامانه هوشمند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از اتصال بیش از ۳۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت استان به سامانه و سوخت گیری با کارت هوشمند خبرداد.
اتصال ۷۰ جایگاه سوخت آذربایجان‌غربی به سامانه هوشمند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مجرد، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در تشریح این خبر گفت : با اقدامات انجام شده  از شب گذشته تاکنون و حضور تیم های شرکت پخش فرآورده های نفتی در جایگاه های استان، در بیش از ۷۰ جایگاه امکان دریافت سوخت با استفاده از کارت هوشمند و به روال سابق  فراهم شده است.
 

وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی نزدیک به ۲۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که تلاش می شود در بقیه آنها نیز این امکان در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود.
 

مجرد در ادامه گفت : از شب گذشته ۲۰ تیم با استقرار در جایگاه های عرضه سوخت استان روند بازگشت آنها به وضعیت عادی را انجام داده اند.
 

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در همه جایگاه های استان عملیات سوخت گیری انجام می شود  ادامه داد: درکنار ۷۰ جایگاه متصل شده به سامانه هوشمند  ، در بقیه جایگاه ها نیز عملیات سوخت گیری به صورت آزاد و آفلاین در حال انجام است.
 

روز گذشته بروز اختلال در جایگاه های سوخت، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرد که باعملیات ویژه ای این جایگاه ها ابتدا به وضعیت ارائه خدمات به صورت آفلاین و سپس به صورت آنلاین درآمدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید