23:48|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1402 - 10:52
کد خبر: 18604

چالدران سردترین شهر کشور در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: شهرستان چالدران در شمال استان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۶ درجه زیر صفر سردترین شهر کشور ثبت شده است.
چالدران سردترین شهر کشور در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مهدی صابری، رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: پس از خروج سامانه بارشی از استان در روز سه شنبه توده هوای سرد جایگزین و موجب شده تا دماها به میزان سه تا هفت درجه در منطقه کاهش یابد.
 

وی اضافه کرد: دمای ارومیه مرکز استان در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش هفت درجه ای به منفی هفت و دمای چالدران به عنوان سردترین شهر استان و کشور با کاهش ۶ درجه ای نسبت به روز گذشته به منفی ۱۶ درجه سانتی گراد رسیده است.
 

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: گرم ترین شهر استان نیز در روز گذشته پلدشت با مثبت هفت درجه سانتی گراد بوده است.
 

صابری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان برف ثبت شده نیز از شهرستان خوی با ۶ سانتیمتر بود که با پایان فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

وی با پیش بینی وزش ملایم باد نیز برای روزهای پیش رو گفت: احتمال آلودگی هوا دور از انتظار است ولی سرما همچنان تداوم دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید