02:14|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1402 - 12:34
کد خبر: 18465

سه دستگاه پراید طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی واژگون شد / یک فوتی و ۱۱ مصدوم

سه دستگاه پراید طی کمتر از ۲ روز در جاده های منتهی به ارومیه واژگون شدند که بر اثر این واژگونی ها، یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
سه دستگاه پراید طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی واژگون شد / یک فوتی و ۱۱ مصدوم

 در این سوانح که در جاده های ارومیه - سلماس، ارومیه - سرو و ارومیه - مهاباد روی داد، به ترتیب پنج مصدوم، چهار مصدوم و یک فوتی به همراهی ۲ مصدوم گزارش شد که با تلاش امدادگران، حادثه دیدگان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در تشریح این حوادث گفت: دوشنبه شب، در کیلومتر هفت محور سلماس - ارومیه یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهرک صنعتی سلماس، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 

حمید محبوبی افزود: این حادثه، پنج نفر مصدوم داشت که مصدومان پس از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه، پیش بیمارستانی و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده سرو در روز دوشنبه خبر داد و اضافه کرد: این حادثه هم در ۳۳ کیلومتری محور ارومیه – سرو اتفاق افتاده بود که در آن، خودرو پراید به دره سقوط کرد.
 

وی اظهار کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را پس از رهاسازی و انتقال از دره به سطح و انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال دادند.
 

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به جان باختن یک نفر درواژگونی خودرو در محور ارومیه – مهاباد ادامه داد: این اتفاق ظهر روز یکشنبه در ۸۵ کیلومتری این محور روی داد.
 

محبوبی گفت: این حادثه ۲ نفر مصدوم نیز داشت که پس از انجام اقدامات اولیه، پیش بیمارستانی و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید