19:25|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مهر 1402 - 11:42
کد خبر: 18445

وقوع سیل در سلماس/ بازگشایی راه ارتباطی ۵ روستا

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس گفت: راه ارتباطی ۵ روستا در شهرستان سلماس که بر اثر سیل روزگذشته مسدود شده بود پاکسازی و بازگشایی شد.
وقوع سیل در سلماس/ بازگشایی راه ارتباطی ۵ روستا

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اصغری رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای سلماس اظهار کرد: بارش شدید باران حدود ۲ ساعت و جاری شدن سیلاب در برخی از روستای شهرستان سلماس سبب وارد آمدن خسارت به راه‌های ارتباطی این روستا‌ها شد.
 

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای وقوع سیلاب راهداران در محل حضور یافته و با تجهیز همه امکانات و نیروی انسانی کار بازگشایی را انجام دادند.
 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس از بازگشایی و پاکسازی جاده‌های ارتباطی ۵ روستا به صورت نقطه‌ای توسط راهداران در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: راهداران با به کارگیری چندین دستگاه ماشین آلات سنگین شامل دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر یک دستگاه بولدوزر و چهار دستگاه کامیون و نیروی انسانی عملیات پاکسازی و لایروبی را انجام داده‌اند.
 

اصغری ادامه داد: راه‌های روستایی شکریازی، کانیان، مافی کندی؛ نظر اباد از جمله محور‌های مواصلاتی بودند که در سیل اخیر شهرستان سلماس دچار آسیب شدند و فعالیت راهداران در این محور‌ها همچنان نیز ادامه دارد.
 

وی با اشاره به اینکه با حضور و تلاش شبانه روزی راهداران کار تنقیه، لایروبی، پاکسازی گل ولای و بازگشایی انجام شده است، افزود: هیچ گونه مسدودی و مشکل در تردد اهالی و هم استانی‌ها از این مسیر وجود ندارد و تردد برای مردم و رانندگان برقرار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید