01:34|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1402 - 11:15
کد خبر: 18404

۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

۲ محموله قاچاق شامل بیش از پنج هزار ثوب لباس و یک هزار و ۶۱۵ قلم لوازم آرایشی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در شهرهای ارومیه و خوی کشف و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.
۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز دوشنبه در خصوص کشف محموله لباس قاچاق در ارومیه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، از ورود محوله البسه قاچاق به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۲۷ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.
 

وی ارزش این میزان کالا را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیفی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.
 

فرمانده انتظامی خوی هم از کشف لوازم آرایشی به صورت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان خوی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 

سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: در بازرسی از خودرو، یک‌هزار و ۶۱۵ قلم انواع لوازم آرایشی کشف شد که ارزش ریالی آنها به ۲ میلیارد ریال می رسد.
 

وی افزود: در این رابطه نیز متهم دستگیر شده به همراه خودرو توقیفی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید