20:21|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1402 - 12:06
کد خبر: 18369

صدور سه حکم جایگزین حبس/اعدام قاچاقچی در نقده/عفو ۱۰ محکوم در آذربایجان غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور سه حکم جایگزین حبس در حوزه قضایی کشاورز این استان خبر داد و گفت: رییس دادگاه این حوزه قضایی با استفاده از ظرفیت قانونی این احکام را صادر کرد.
صدور سه حکم جایگزین حبس/اعدام قاچاقچی در نقده/عفو ۱۰ محکوم در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان و با استفاده از این ظرفیت قانونی و لحاظ شرایط، متهم یک پرونده به جای ۲ سال حبس به خرید یک عدد میز تنیس و تحویل آن به یکی از مدارس دخترانه مناطق محروم محکوم شد.
 

وی ادامه داد: این قاضی خوش فکر در رای دیگری متهم را به جای ۲ سال حبس به تهیه ۵۰ بسته کاغذ A۴ جهت استفاده در مدارس محروم این حوزه محکوم کرد و در رای دیگری متهم را به جای ۶ ماه حبس ملزم به خرید پنج عدد توپ والیبال و پنج عدد تور والیبال جهت استفاده در مدارس دخترانه مناطق محروم محکوم کرد.
 

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: برابر این احکام، اجرای آنها با نظارت آموزش و پرورش انجام خواهند شد تا به دست این مدارس برسد.
 

یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان نقده اعدام شد
 

حکم اعدام یک قاچاقچی موادمخدر در شهرستان نقده از توابع استان آذربایجان غربی اجرا شد.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه، صبح دوشنبه حکم اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان شهرستان نقده اجرا شد.
 

حکوم علیه «سنگر خضری» به اتهام قاچاق مقادیر سنگین موادمخدر از نوع شیشه در شهرستان پیرانشهر به اعدام محکوم شده بود.
 

حکم این فرد پس از طی مراحل قانونی بامداد امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در زندان نقده اجرا شد.
 

عفو ۱۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب در آذربایجان غربی
 

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از عفو ۱۰ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب استان با موافقت مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد.

عتباتی گفت: بر این اساس، ۶ نفر از این محکومان مربوط به جرایم موادمخدر بودند که به لحاظ فقدان سابقه کیفری و تنبه و اصلاح رفتار مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته و به کانون خانواده خود بازگشتند.

​​

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید