16:28|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1402 - 11:24
کد خبر: 18359

توقیف تریلی حامل ۴۰ کیلوگرم هروئین در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارومیه، خبر داد.
توقیف تریلی حامل ۴۰ کیلوگرم هروئین در ارومیه

سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از خبری پیرامون حمل موادمخدر توسط یک دستگاه تریلی و حرکت در محور "ارومیه- سلماس"، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فنی موفق شدند تریلی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

 

فرمانده انتظامی استان تصريح کرد: در بازرسي از تریلی توقیفی، 40 کيلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد .

 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پايان با اشاره به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است، بنابراین همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه می باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پژو پارس توقیف و 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید