11:35|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396 - 23:03
کد خبر: 6766

منطقه گلمان ارومیه توجه مسئولان را می طلبد/ راه ارتباطی گلمان اسفناک است

نبود روشنایی، جاده ارتباطی باریک و نا امن، نبود خط کشی و سرعت گیرهای مناسب، وضعیت اسفناکی را به بار آورده و با بی توجهی به منقطه گلمان، شاید سبب مرگ افراد بسیاری شویم.

منطقه گلمان ارومیه توجه مسئولان را می طلبد/ راه ارتباطی گلمان اسفناک است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ارومیه کلانشهری است که همانند دیگر شهرها برای پیشرفت و بهتر شدن نیازمند توجه و رسیدگی، و تمرکز بر روی مدیریت شهری می باشد، چراکه تمام نتایج مطلوب زمانی به دست می آید که مدیریت شهری نسبت به گذشته آن شهر بهتر عمل کرده و برای آنده نیز برنامه های تدوین شده خوب و قابل اجرایی داشته باشد.

یکی از مناطقی که در منطقه توریستی چی چست ارومیه واقع شده است گلمان می باشد که وقتی برای بازدید از این منطقه توریست گونه سفر می کنیم، به این پی می بریم که واقعا نیازمند رسیدگی و توجه بسیاری می باشد.

گلمان در 15 کیلومتری جاده چی چست واقع شده و یکی از محل های احداث مسکن مهر نیز می باشد، این منطقه روز به روز توسعه یافته و علاوه بر مسکن مهر، ملک های شخصی و زمین های آن، جمعیت قابل توجهی را متمرکز خود کرده است.

این منطقه از کلانشهر ارومیه در محدوده اصلی شهر قرار داشته و با توجه به رسیدگی و نقشه راه، زمینه بسیاری برای افزایش رونق شهری و تردد آسان تر شهروندان دارد.

یکی از موضوع هایی که دغدغه همه افرادی در حال رفت و آمد از ان منطقه هستند، نبود روشنایی، جاده ارتباطی باریک و نا امن و نبود خط کشی و سرعت گیرهای مناسب می باشد؛ راه ارتباطی گلمان قریب به 20 دقیقه با داخل شهر فاصله داشته و به دلیل پر رفت و آمد بودن آن، به ویژه در فصولی از سال که نمایشگاه ها و جشنواره های بسیاری در منطقه توریستی چی چست برپا می شود، نیازمند رسیدگی، تعمیر و بازسازی است.

با بی توجهی به این جاده، سبب بروز تصادف ها و مرگ بسیاری از شهروندان، گردشگران و ساکنان آن خواهیم شد؛ لذا مسئولان مربوطه باید اهمیت بسیاری به این منطقه پر تردد بدهند.

یکی دیگر از مسائلی که توجه مسئولین را می طلبد، فاضلاب گلمان می باشد که از مطالبات اصلی ساکنان آن است؛ باید این مسئله را به مسئولان مربوطه یادآور شد که وقتی، منطقه ای را برای زندگی مردم شهر خود برمی گزینیم و انتظار سکونت افرادی در آن را داریم، باید به زیرساخت ها توجه کرده و مطالبات مردمی را به نحو احسن و سریعا پاسخگو باشیم؛ لذا در غیر این صورت نباید انتظار همگامی مردم با مسئولین را داشته باشیم، چراکه بد عهدی و عدم اهمیت به مردم، سبب نارضایتی و بی اعتمادی آنان نسبت به خود می شویم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید