12:06|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396 - 06:59
کد خبر: 6760

آتش سوزی مارمیشو در منطقه صعب العبور و سختی قرار دارد/تنها راه مهار آتش استفاده از هلی کوپتر است

خبرهای مبنی بر آتش سوزی در مناطق کوهستانی و سخت مارمیشو که دارای علف های سوختنی و حتی بعضا شامل جنگل بود رسید، در مهار این آتش سوزی از کلیه ماموران و همکاران منابع طبیعی و نیروهای داوطلب استفاده شد.

آتش سوزی مارمیشو در منطقه صعب العبور و سختی قرار دارد/تنها راه مهار آتش استفاده از هلی کوپتر است

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آتش سوزی منطقه مارمیشو گفت: خبرهای مبنی بر آتش سوزی در مناطق کوهستانی و سخت مارمیشو که دارای علف های سوختنی و حتی بعضا شامل جنگل بود رسید، در مهار این آتش سوزی از کلیه ماموران و همکاران منابع طبیعی و نیروهای داوطلب استفاده شد.

وی ادامه داد: این آتش سوزی خارج از محدوده شهر بود اما سازمان آتش نشانی به دلیل اینکه آتش سوزی مربوط به جنگل ها و مزارع می باشد  برای جلوگیری از خسارت های بیشتر ماموران و ماشین های آتش نشانی به منطقه اعزام شدند و انشالله که با همکارای همکاران منابع طبیعی موفق به خاموش کردن این آتش سوزی شوند.

شاد قوشچی تصریح کرد: آتش سوزی هم اکنون گسترده نیست و به آرامی پیش می رود ولی به دلیل اینکه در منطقه صعب العبور و سختی قرار دارد ماشین ها و تجهیزات آتش نشانی به راحتی نمی توانند به محل آتش سوزی نزدیک شده و اجرای عملیات کنند؛ شرایط به شکلی است که با موتور سیکلت نیز به محل آتش سوزی نمی توان رسید و باید با پای پیاده به محل اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آظهار داشت: تنها راهی که برای خاموش کردن آتش سوزی وجود دارد استفاده از هلی کوپتر است و همچنین می توان گفت که آسان ترین راه نیز همین است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید