18:23|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 20:52
کد خبر: 6708

هرچه قدر بتوانیم اعتبار بیشتری در حوزه سلامت جذب کنیم باز هم جوابگو نخواهد بود

علی رغم تمام افت و خیزها و مشکلات، سعی کردیم تمامی دارو و لوازم مورد نیاز بیماران تامین شود و از این به بعد نیز تلاش خواهیم کرد.

هرچه قدر بتوانیم اعتبار بیشتری در حوزه سلامت جذب کنیم باز هم جوابگو نخواهد بود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، حسنی معاون امور درمانی دانشگاه علوم پزشکی در اجلاس سراسری بیمه سلامت گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین دانشگاه و سازمان بیمه سلامت ایران داشته ایم، نگاه دانشگاه به بحث بیمه، نگاهی نبوده که ما آن ها را به عنوان یک صندوق در نظر بگیریم، بلکه باید خدمات دریافتی متقابلا پرداخت شود، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با همه سازمان ها به ویژه  بخش خصوصی می توان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.
وی تاکید کرد: هرچه قدر بتوانیم اعتبار بیشتری در حوزه سلامت جذب کرد باز هم جوابگو نخواهد بود؛ نزدیک به دو سوم بیمه شدگان در استان متعلق به سازمان بیمه سلامت هستند؛ با اجرای طرح تحول نظام سلامت دریافتی از بیماران کاهش پیدا کرده است.
حسنی گفت: پرداختی های ما به پزشکان، پرسنل و شرکت ها و سازمان ها بیش از ده تا 11 ماه تاخیر دارد و همین سبب بروز مشکلات بسیاری شده است.
این مقام در پایان خاطر نشان کرد: این علی رغم تمام افت و خیزها و مشکلات، سعی کردیم تمامی دارو و لوازم مورد نیاز بیماران تامین شود و از این به بعد نیز تلاش خواهیم کرد و هزینه های نابجا را کاهش خواهیم داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید