16:48|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 20:44
کد خبر: 6707

بیمه جامع در دولت می تواند عدالت را برقرار کند

بیمه سلامت یک بحث تخصصی است؛ در اصل 29 قانون اساسی مسئله برخورداری همه مردم از بیمه، نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی را به عهده دولت گذارده است.

بیمه جامع در دولت می تواند عدالت را  برقرار کند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در اجلاس سراسری بیمه سلامت گفت: کسانی که در بیمه سلامت تلاش می کنند تا مردم از خدمات و امکانات آن برخوردار شوند، آخرت خویش را نیز تامین می کنند.
وی ادامه داد: بیمه سلامت یک بحث تخصصی است؛ در اصل 29 قانون اساسی مسئله برخورداری همه مردم از بیمه، نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی را به عهده دولت گذارده است.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: همه باید از این نعمت بهره مند شوند، چیزی ک قابل تامل و قابل دقت است، مسئله عدالت در بهره مندی از خدمات بیمه سلامت است؛ تعدد بیمه ها به نوعی مردم را آزارده خاطر می کند، اگر بیمه جامع در دولت صورت بگیرد عدالت نیز برقرار خواهد بود.
قریشی خاطر نشان کرد: مسئله عدالت در بیمه سلامت بحثی است که روح قانون اساسی در آن وجود دارد و باید این موضوع در همه موارد رعایت شود، سلامت روح و روان و سلامت در مباحث دینی از مهمترین موضوع هاست و لازمه توجه بسیار زیادی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید